Everything I see looks like gold




Nawet ja potrzebuję klasyki od czasu do czasu. Wydaje mi się, że takie "żońskie" aczkolwiek nadal moje czarne wydanie prezentuje się całkiem znośnie.

Even I need to look classy from time to time. Still black but in a "chic wife way". Although wearing heels is not the most comfortable activity in my life, I have to admit they add a dose of elegance to whole outfit. Permanent bracelets are still trendy, here varied with the studs to avoid boredom.

















bracelets & collar
- MISSMALWIA.COM // hat - RESERVED // top - SHEINSIDE.COM // heels - OASAP.COM // lipstick - YSL


26 comments:

  1. Piekna stylizacja, czern i do tego ten roz... Ja dopiero zaczynam przygode z blogowaniem, chcialabym zaprosic cie na moj blog http://femmesh.blogspot.nl/ i prosic o ocene. Mozesz wyslac mi emaial lub zaznaczyc odpowienie zdania w krotkiej ankiecie znajdujacej sie na blogu. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Anonymous27/9/12 11:12

    Nieprawdopodobnie piękne! Rzadko zachwycam się tak bardzo jakimkolwiek outfitem, a przecież przeglądam blogi i lookbooka codziennie. Brawo! Pozazdrościć stylu i urody.

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam Twoją zadziwiającą elegancję ; )

    ____________

    Przepraszam za dodatkowy spam. Ale to bardzo ważne.
    Pilnie szukam współlokatorki do dwuosobowego pokoju w KOSZALINIE!
    GG: 39206092

    ReplyDelete
  4. Amazing outfit, you look gorgeous! I love the fit of the coat :) xx

    ReplyDelete
  5. W czarnym wydaniu wyglądasz mega dystyngowanie :) Arystokracja jakby nie paczeć! Świetne zdjęcia, baskinka, makijaż... Lelum polelum napisałam, ale wszystko mi się podoba :) Zapraszam do mnie, być może również spodoba Ci się mój blog i będziemy częściej do siebie zaglądać :)

    www.life-our-passion.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Piekny ten plaszczyk :) bardzo stylowy outfit!

    ReplyDelete
  7. lepiej niż znośnie.

    ReplyDelete
  8. to niesamowite..oglądam psoty, oglądam i czuję jak uchodzi ze mnie chęć i trafiam do Ciebie, i jak zwykle cudownie:)))


    lena

    ReplyDelete
  9. niby na czarno, a cała aż promieniejesz:)

    ReplyDelete
  10. LOVE the outfit !

    http://www.facebook.com/chachathefashiongenius

    Chachathefashiongenius.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. he he, chyba trafiły tu przez przypadek zdjęcia z bekstejdżu - w chu niewygodne szpile tylko do zdjęć na blogaska xd (proszę nie odbierać jako złośliwości)

    ReplyDelete
  12. Anonymous28/9/12 00:42

    Czy można wyglądać piękniej? To chyba najlepsza Twoja stylizacja, a widziałam Twoją KAŻDĄ.
    Przepiękny kolor lakieru do paznokci. Czy to Inglot? ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    ReplyDelete
  13. Great hat!

    xo
    girlintheyellowdress.com

    ReplyDelete
  14. Looks fantastic, and I love your blog! visit your sweet post and do comment my post , would be great to follow each other :) xx

    marcchanelette.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. uwielbiam czerń, kapelusz piękny <3

    ReplyDelete
  16. pasuje Ci taki zestaw, a ten kapelusz mmm <3

    ReplyDelete
  17. Czerń moja ulubiona! I cudna transparentna biżuteria <3

    ReplyDelete
  18. Znośnie, znośnie, podoba mi się strasznie to coś - płaszczem bym to chyba nazwała :D

    ReplyDelete
  19. Zajebiste bransolety...a skąd torba?

    ReplyDelete
  20. pieknie! zapraszam na mojego bloga :) http://styleinsiderwomen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo ciekawa stylizacja :D! Moja nowa bielizna erotyczna ma bardzo podobne złote dodatki ;) Jakoś wcześniej nie mogłam się do złota przekonać, ale ostatnio zaczynam zmieniać ten pogląd ;)

    ReplyDelete