We are never frightened at the sunset - GATTA CONTEST



Wraz z siedmioma blogerkami biorę udział w konkursie organizowanym przez Gattę "Śledź trendy razem z Gattą". Naszym zadaniem było stworzenie stylizacji z ubrań dostępnych w kolekcji Gatty. W specjalnej aplikacji znajdziecie cztery pojedynki konkurujących ze sobą blogerek. Ja walczę poniższym zestawem. Jako, że nie mam armii głosujących i nienawidzę prosić o głosy, moja wygrana jest raczej wątpliwa. Pragnę natomiast po prostu poinformować, że wspierać mnie oraz resztę uczestniczek można TUTAJ. Za każdy, TEN NIEWYMUSZONY GŁOS oczywiście, będę sowicie wdzięczna!

P.S. Wciąż zapraszam do udziału w konkursie na moim FACEBOOKOWYM FAN PAGE'U

I'm taking a part in GATTA competition with another seven fashion bloggers. There is a special facebook application with four encounters where you can vote for me, only if you want to obviously. Although I hate asking for votes and that's why I doubt my victory, I just want to infrom the whole world that you can vote for me HERE. I'll be unbelievably grateful for every unconstrained vote.












dress & tights - GATTA // fur - KAS KRYST //

21 comments:

  1. Jestem zachwycona Twoją oryginalną urodą!

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/10/12 11:43

    ta, ktora jest z toba w pojedynku jest fatalna. smutne, ze wygrywa :(

    ReplyDelete
  3. Przez Ciebie zakochałam się w tym sztucznym futrze i prawdopodobnie wydam na nie resztę wypłaty i nie będę nic do końca miesiąca jeść :P

    ReplyDelete
  4. pięknie wyglądasz z pewnością zagłosuję:)

    ReplyDelete
  5. już wczoraj na Ciebie zagłosowałam :P najlepszy byłby finałowy duet Ty kontra Venila :P

    ReplyDelete
  6. Ale Ci zazdroszczę tego futrzaka!!!!

    ReplyDelete
  7. Rewelacja :-) Ide glosowac :*

    ReplyDelete
  8. ja chcę te rajtki. Świetne są

    ReplyDelete
  9. Szkoda że na konkursowym zdjęciu nie ma tego futra. :(

    ReplyDelete
  10. hi
    you look sooooo strong and chic....love your jacket and tights.....
    FANTASTIC LOOK!!!!!
    love, MiKu

    ReplyDelete
  11. to futro jest przeboskie <3

    ReplyDelete
  12. Anonymous5/10/12 21:43

    Jesteś niesamowita!

    ReplyDelete
  13. Anonymous6/10/12 01:13

    Cudowna! Wspaniały, jak zwykle doskonały strój. I to futro!!! Mistrz!

    ReplyDelete
  14. fantastycznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  15. I really love those tights!!!

    www.facebook.com/cocodove

    ReplyDelete