Black Wednesday



Wszystkim wobec i każdemu z osobna pragnę oznajmić, że w czerni mi najlepiej.
A cóż rzec mogę o moim odzieniu? Moi Drodzy! Mieszanina faktur w monochromatycznym zestawie jest tchnieniem, które zapobiega nudzie. Nikt już nie powie, że BORING. Czerń w wersji eleganckiej sprawdza się całkiem uroczo. Można być rosyjską żoną i dystyngowaną wdową zarazem.

Black color gives you incredibly many opportunities.
What I'm trying to say is that wearing black is absolutely perfect to me.
Mixing textures and patterns always gives a great result when it comes to monochrome outfit. No one will tell you that it looks boring. Classy version of black can turn you into wealthy russian wife or dignified widow as well.


A chętnych na zakupy zapraszam na moje ALLEGRO













faux fur- second-hand // heels- OASAP// skirt - RESERVED // top - AWESOME LIKE A DOG//


To all the people who want to buy something new before Christmas! There's a great opportunity in CHOIES for honored customers. Check out the details
HERE

30 comments:

  1. Bardzo elegancko i kobieco!
    Uwielbiam torebkę!

    ReplyDelete
  2. wow, chyba najlepsza z twoich stylizacji! :)

    ReplyDelete
  3. może i nikt nie powie, że boring, ale ktoś, i tym kimś będę ja, powie Ci, że futro, rękawiczki gołe nogi wygląją razem absurdalnie głupio :D nikt nie uwierzy, że aktualnie latasz bez rajtek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohoh! nikt nie musi w to wierzyć, bo mam rajstopy, hihi

      Delete
    2. serio?! :o to chwal się zaraz, co to za magiczne rajtki, bo tez takie chcę :D

      Delete
  4. super to wygląda, mimo, że wszystko czarne, a nie przepadam szczególnie za tym kolorem :D Tylko powiedz mi, że masz rajstopy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. si, si są rajstopy! nie jestem zbytnią entuzjastką krioterapii :D

      Delete
  5. You're always polished to perfection!

    ReplyDelete
  6. Miszczu! przepiekna gra faktur! :)

    ReplyDelete
  7. uwielbia czarnym, kiedyś mógł dla mnie istnieć tylko ten kolor :]
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. z rajtkami czy bez wyglądasz obłędnie !!!

    ReplyDelete
  9. Ostatnie zdjęcie - przepiękne! ;)

    ReplyDelete
  10. Świetny zestaw, przepiękna bluzka!

    ReplyDelete
  11. Przepięknie! Sama chciałabym tak wyglądać!!! <3 Obserwuję i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga ;)

    http://zabkanadusza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. bardzo mi się podoba kolor twoich włosów <3

    ReplyDelete
  13. Ja jestem zachwycona! Na tle tych paskudnych blaszaków tak świetny strój?! Bardzo mi się podoba całość i każdy element z osobna. Nawet fryzura, choć zazwyczaj stawiam ją na dalszym miejscu, tutaj zachwyca! Pięknie Ci w czerni. Po co się tłumaczyć? :) żakiet ma tak niesamowitą fakturę, że aż chce się go dotknąć, żeby sprawdzić jaki on jest... zachwyt!

    ReplyDelete
  14. Ja jestem absolutnie tego samego zdania: w czerni Ci najlepiej :))) Ale we wszystkim Ci ładnie, więc się nie będę rozwodzić nad tym do jutra ;)

    ReplyDelete
  15. Jestes czarna perfekcja :-)

    ReplyDelete
  16. Cudownie wyglądasz, uwielbiam czerń i fajnie, że działasz fakturami, nie ma złudzenia, że wszystko zlewa się w jedną całość, jest idealnie :)

    ReplyDelete
  17. Torebka super. I nogi super. I szminka. I ładnie Ci w czerni!

    ReplyDelete
  18. wooow! perfekcyjnie!

    ReplyDelete
  19. Potwierdzam w czerni Ci do twarzy a allegro odwiedzę, owszem. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  20. Bosko wyglądasz w wydaniu "czarnej wdowy". Do tego jeszcze top z awesome like a dog ^^ i te piękne kolczyki.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  21. jajć!!! <3
    nie jestem zwolenniczką cielistych rajstop ale kurde wygladasz perfekcyjnie!!!

    hi5!

    ReplyDelete
  22. U ciebie czerń jest boska!! bez dwóch zdań:D

    ReplyDelete
  23. jesteś boleśnie doskonała :) a ta bluzka jest genialna - to też Twój projekt?

    ReplyDelete
  24. You are stunning!! I need to illustrate you!


    Thanks for Posting <3!
    Sandra Lucia
    x

    ReplyDelete