NEO FASHION JAMBOREE 2 - REPORT


Mój ostatni weekend odbył się pod znakiem festivalu Neo Fashion Jamboree. Mini Fashion Week o lokalizacji wdzięczniejszej niż Łódź, Bielsko jest absolutnie urzekające (nanana). Prócz oglądania modowych show (Birds of Prayers i SACRUM, tej parce poświęcę oddzielne posty) i zachwycania się wszechobecnymi zapierającymi dech w piersiach fotografiami, miałam przyjemność asystowania przy pokazie Sophie Kuli.
P.S. Na koniec wspomnę, że na festivalu tym, dane było mi wygrać konkurs Style 4 Street z czego jestem bardzo rada (rzekłabym, że rada jak pies, gdyż nie zwykłam niczego wygrywać). Ach! Za pyszną stylizację niedzielną składam także sowite podzięki dla Mr. Gugu & Miss Go !


My last weekend has taken place in Bielsko-Biala at Neo Fashion Jamboree Festival. Mini Fashion Week with a lot of fashion shows, amazing photography and interesting lectures. Except of watching fashion show I had a pleasure to be Sophie's Kula assistant. I was working at the backstage, helping with dressing up models and doing many other stuff.
I also would like to thank Mr. Gugu & Miss Go for my delicious sunday outfit.
P.S. I should also add that I won first prize in Style 4 Street contest. I didn't use to be a winner so I am incredibly happy, HAPPY LIKE A DOG - obviously.


A chętnych na zakupy zapraszam na moje ALLEGRO









Frederik Heyman and his works <3








With Fati <3





moon longsleeve- Girl Division // heels- Mango// Hamburger longsleeve and leggins - Mr. Gugu & Miss Go //

Photos: Megan-Style, Mr. Gugu & Miss Go, Street Fashion Bielsko-Biała, Neo Fashion Jamboree


10 comments:

  1. w obu setach wyglądałaś pięknie! :)

    ReplyDelete
  2. Kolorowa wersja Ciebie bardzo mi się podoba!:) a cała idea może być przykładem, że nie tylko Łódź i Warszawa się liczą na modowej mapie Polski! oby tak dalej:)

    ReplyDelete
  3. Ja ciebie uwielbiam w czerni, w kolorze jst dobrze, nawet bardzo dobrze, jednak czarny to jest to :]
    Pozdrawiam
    ps. gratuluje

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie wyglądałaś w pierwszym secie :)

    http://drawingfashionreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jestem wielką fanką Twojej urody i stylu. Jak kiedyś będziesz przechadzać się po Katowicach i dredziara będzie szczerzyć się w Twoją stronę, to będę to właśnie ja.

    ReplyDelete
  6. Fati jest cudowna prawda?
    Gratuluję Ci bardzo wyróżnienia, szkoda, że nie dotarłam i nie mogłyśmy się poznać.
    Natomiast jedno tylko chciałam powiedzieć odnośnie zdjęć - dokładnie tych z ubraniami mr Gugu - kompletnie nie leży mi ich polityka drukowania zdjęć na ubraniach, do których nie mają praw autorskich. A oni niestety prawa autorskie fotografów mają gdzieś :(((

    Ściskam, Lona

    ReplyDelete
  7. magdaaaa, właśnie sobie siedzę, piję z kubka z dalmatyńczykiem i się smucę, że tam umarłaś i nie wrócisz i ten blog będzie tu wisiał po wszeee-czasyyyy (jest już jakby w tonacjach pogrzebowych, wiec względnie pasuje).

    ej, w ogóle to myślę, że powinnaś odpisywać dziewczynkom, które Ci wyznają miłość, może nie w naćpanym stylu naszych ulubionych koleżanek (AKA 'mówię emotikonem, rzygam miłością'), ale COKOLWIEK

    ReplyDelete
  8. piękna to bluzeczka GALAXY chociaż zmieniłabym do niej spodnie :) traci swój urok.

    ReplyDelete