ULTRA - Ola Bajer. Fashion Week, Sobota aka SoBOLA 27.10.2012



Sobota była zdecydowanie moim ulubionym dniem podczas Fashion Weeku. Począwszy od najlepszych pokazów skończywszy na równie dobrym afterze VICE'a. Dzień ten należało rozpocząć wcześnie. Nie było mowy o wylegiwaniu się w super bosskim łożu (Fati czuwała nad poranną dyscypliną). Dla mnie musem było stawienie się na pokazie Oli Bajer. Żadne przeciwności wczesnoporanne nie były w stanie zaburzyć mojego planu. Hologramowe zwiastuny na fejsbuku dawały nadzieję na kolekcję iście światową. I mimo, że podobno nadzieja matką głupich, w tym wypadku głupotą byłoby jedynie, gdybym zaspała! W końcu nie bez powodu ostatnia kolekcja Oli została wyróżniona przez publiczność jako najlepszy pokaz szóstej edycji Fashion Philosophy Fashion Week Poland na scenie OFF Out Of Schedule. Bola oczywiście miast spoczywać na laurach znów podniosła poprzeczkę.
Jak mówi sama projektantka, główną inspiracją kolekcji była geometria i motyw geometryczny przez nią wymyślony. Kształt ten pojawia się na w całości klapie białej kamizelki oraz na koszulach. Hitem były wspomniane przeze mnie powyżej holograficzne rarytasy. A wiecie jakim cudem holo-lamka pojawiła się w kolekcji? Pewnego razu, w odległej krainie zwanej jak mniemam Warszawą, przyśnił się Oli ten oto materiał. Ta natomiast, nie pozostała obojętna wobec nocnego oświecenia i postanowiła odnaleźć senne cudo. Obdzwoniła znajomych z nadzieją, że ktoś posiada cenne informacje na ten temat. W końcu jednak, natrafiła na lamkę w internecie i postanowiła zaryzykować.
Tak właśnie lamka z USA stała się OFFowym przebojem tej edycji łódzkiego Tygodnia Mody. Ponadto, srebro i biel to dla mnie ponadczasowe połączenie. Sensowna casualowość dyskretnie przechodząca w elegancję. Geometryczne wycięcia na dekoltach, podziały i stonowana kolorystyka to cechy charakterystyczne nadzwyczaj spójnej kolekcji ULTRA. 'Kwintesencja sowitości' jeśli mogę ująć po swojemu.
Bola mimo młodego wieku jest niesamowicie świadomą projektantką i życzę jej by jak najszybciej trafiła na Designer Avenue.

Dla tych, którzy czują niedosyt świetny film z pokazu O TUTAJ

Poza tym zachęcam do odwiedzania Boli na fejsbuku FAN PAGE

Uroczą biżuterię doskonale uzupełniającą pokazowe stylizacje udostępniła firma AMESANTI










Za większość powyższych zdjęć dziękuję Ewie STAND UP FASHION

13 comments:

  1. Bola jest niesamowita, trzeba przyznać :-)

    ReplyDelete
  2. ojjjj, żałuje, że niedotarłam ;<

    ReplyDelete
  3. Tez jestem zachwycona ta kolekcja. Holografia plus zwykle, proste kroje bluz, koszul, body czy kamizelek absolutnie kupilo moje serce i nie ukrywam ze snia mi sie po nocach spodnie z ta szara bluza ;)))

    ReplyDelete
  4. Oh my goooooood I love those shinny pants!!!!!!
    LOVE THEM!
    http://thechicshadow.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Bardzo podobają mi się proste kroje marynarek i geometryczne wzory na swetrach i koszulach. Ogólnie jestem na tak :)

    Pozdrawiam,
    DOMINICARE

    ReplyDelete
  6. Prześwietne.
    Wykorzystam z chęcią do sesji zdjęciowej pod edytorial fashion.

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam te metalizujace materialy!

    ReplyDelete
  8. Anonymous5/11/12 16:10

    A bransoletki chyba amesanti? Piękne są!! <3

    ReplyDelete
  9. kooooocham Kacpra, jest fenomenalny. widziałam go podczas Openera na pokazie Madoxa, i oszalałam na jego punkcie. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. to dokładnie tak jak ja! tyle, że ja od pokazu Sophie Kuli, Kacper jest najnajnajnajnajnajlepszy, ale cicho <3

      Delete