Zalando Blogger Brunch - Fashion Week, Sobota 27.10.2012



Oprócz sobotnich pokazów na Fashion Weeku, spotkała mnie jeszcze jedna przyjemność. Na myśli mam Zalando Blogger Brunch, w którym miałam okazję uczestniczyć. Późnym porankiem, showroom Zalando zamienił się w modową ucztę. Dosłownie i w przenośni. Ucztować można było zapoznając się z nową kolekcją Zalando oraz delektując się przygotowanymi słodkościami-co po ciężkiej nocy było wręcz zbawienne. Jessy świetnie odnalazła się w roli prowadzącej i wraz z przesympatyczną, multijęzyczną ekipą Zalando opowiadała nam o najnowszych trendach i początkach butiku on-line w Polsce. Jak widać na załączonych zdjęciach, atmosfera była przednia! Nie tylko za sprawką ubrań i śniadanka, lecz sowicie fantastycznych współtowarzyszy.


Moi, podczas uroczystego przejmowania świetnie zrealizowanego lookbooka-warto zaznaczyć, bo w Polsce to wciąż niezmierna rzadkość .

Rozmówka z Tobiaszem, którego pięknie składanych literek na blogu Fashion Magazine jestem wierną fanką

Radość z moją współlokatorką, fanką Carla, Fati




fot.Bartosz Ka Nachtigal/Michał Szubert

8 comments:

  1. Uuuuulala ale fajnie! Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  2. I love your look!!!!
    xxxx
    http://thechicshadow.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. jaki szczery uśmiech, aaa!

    ReplyDelete
  4. Fajna impreza, bez zbędnego nadęcia. A przynajmniej tak wygląda na zdjęciach w tym poście:)

    ReplyDelete
  5. Love your outfit! xo

    ReplyDelete