Black is the new black



Witam Drogie Dzieci! Składam wszystkim sowite noworoczne życzenia, ja swojego sylwestra spędziłam w Berlinie dokąd zabrał mnie stop, auto-stop. Dlatego właśnie stwierdziłam, że powinnam mieć coś w rodzaju smyczy, coby się nie oddalać nazbyt przypadkiem w tym zacnym 2013. Miast smyczy napatoczyła się uprząż i oto jest!

Hello my Dearest Children! I would love to wish you all the best for the New Year. If it comes to my New Year's Eve I spent it in Berlin where I got by hitch-hiking. That's the reason I decided to get myself a leash or something similar. It can be a harness as well, so here it comes!



FOLLOW ME ON INSTAGRAM!














harness
- Miss Malwia // shoes - New Look // dress - vintage // clutch - Alexander Wang

25 comments:

  1. zachwycasz szczęśliwego nowego

    pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Świetne klimatyczne zdjęcia. I makijaż świetny.
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. świetne zdjęcia. Bardzo klimatyczne

    ReplyDelete
  4. Cudowna w każdym calu! :)

    ReplyDelete
  5. przepiękne zdjęcia, a Ty wyglądasz zjawiskowo!

    ReplyDelete
  6. uwielbiam Cie, jesteś zjawiskowa<3
    kocham to, że połączyłaś w tym looku wszystko co możliwe czyli polski projektant, światowy, vintage i sieciówke <3
    brilliant

    ReplyDelete
  7. Świetnie pokazałaś, że czerń nie musi być nudna i nijaka, a wręcz przeciwnie! :)

    ReplyDelete
  8. slicznie wygladasz:D

    ReplyDelete
  9. among the best for me for sure, your inspiration

    ReplyDelete
  10. ams like a miss perfect.
    doskonale!!:)

    ReplyDelete
  11. cudnee zdjęcia , masz śliczną twarz ! :)

    ReplyDelete
  12. po prostu idealnie *.* wow

    ReplyDelete
  13. rewelacyjna sesja,piękna kobieta:)

    ReplyDelete
  14. Lovely dress!! nice outfit
    xxx
    http://thechicshadow.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  15. Widziałam wcześniej już połączenia sukienek z taką uprzężą i wydaje mi się to genialne! ; )

    ReplyDelete
  16. świetne foty, buty - rewelacja <3

    ReplyDelete
  17. Anonymous8/1/13 16:39

    beautiful. location is wonderful <3

    ReplyDelete
  18. i love this look, it suits you so well!

    ReplyDelete
  19. Jesteś niezwykle fotogeniczna. /Zapraszam po więcej inspiracji na mojego nowego, autorskiego bloga, gdzie można obejrzeć ręcznie szyte torebki oraz gorsety mojego autorstwa: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  20. Cudowna istota z Ciebie!

    ReplyDelete