ELECTRIC BLUE FOR LIFE!



A na zdjęciach własnoręcznie PRZEZE MNIE zaprojektowany i wykonany komplet. Brzmi całkiem profesjonalnie, ale śmiem przyznać, że moje wykroje i wyczyny z maszyną do szycia w końcu przestają mnie przerastać! Co widać lub nie na załączonych poniżej dowodach.

In the pictures you can see designed and made by myself top and skirt. It kinda looks like a dress, there are many ways to wear it. I even started thinking that sewing machine finally wants to cooperate with. The proves are attached below!

A chętnych na zakupki zapraszam wciąż na moje ALLEGRO oraz TABLICĘ

Przypominam o konkursie z Fashiondays.pl gdzie do wygrania 2 vouchery na 150 zł





29 comments:

  1. Anonymous19/1/13 12:09

    Eee... nie.

    ReplyDelete
  2. Anonymous19/1/13 12:10

    wow, cudownie!

    ReplyDelete
  3. Wow! Trzeba przyznać że jednak nie jest to banalny wykrój, miałaś jakieś wzory/szablony czy w zupełności samodzielnie projektowałaś ten strój?
    kobaltowy niebieski jest obłędny! to jest osobno góra i dół? czy jednoczęściowa sukienka z wycięciem z przodu? I z jakiego to materiału jest wykonane?
    Propsiki Magdaleno, podoba mi się :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha to supa, bardzo się cieszę :) samaa wszystko, ale góra i dół osobno. co do materiału to flausz syntetyczny, taki kocyk cieplutki, w sam raz na zimę, tadam!

      Delete
  4. Jak na początki to całkiem całkiem, ale na ramionach i w talii niestety brzydko to wygląda. Jeśli jesteś początkująca i nie umiesz dobrze wszywać suwaków, to radziłabym użyć gumki :)
    kolor bardzo Ci pasuje. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Boże, genialne, ja chce sie nauczyć szyć!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Anonymous19/1/13 12:56

    jestes niesamowita
    no i wspaniale zdjecia!

    ReplyDelete
  7. Na tych zdjęciach wyglądasz jakbyś miała 12 lat i ważyła 45 kilo (wiem... Słonko, uwielbiam Ci słodzić) Buziaki

    ReplyDelete
  8. Genialna sukienka, krój, kolor-wszystko idealne. :)

    ReplyDelete
  9. przepiękna kreacja! ten kolor kocham :)

    ReplyDelete
  10. you're amazing! <3333

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. O kurcze takiego niebieskiego się po Tobie nie spodziewałam!!! A wyglądasz w nim przepięknie!!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous19/1/13 17:47

    Wyglądasz jak topielica SUPER

    ReplyDelete
  13. Anonymous19/1/13 17:53

    jak laleczka, piekna jestes

    ReplyDelete
  14. fajnie:)

    ART-PAOLA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. pogratulować
    wygląda świetnie

    ReplyDelete
  16. Anonymous20/1/13 19:38

    na pierwszym zdjęciu wyglądasz jakbyś chciała kichnąć :)

    ReplyDelete
  17. Gratuluję pomysłu i wykonania!!

    ReplyDelete
  18. Cudnie się to prezentuje, podoba mi się zwłaszcza góra stroju :)

    ReplyDelete
  19. DOBRZE!!! Kolor mnie prześladuje prawie zawsze jak mam kupić sukienkę jest ona kobaltowa pozdrawiam i zapraszam!

    ReplyDelete
  20. przede wszystkim kolor jest cudny! i pomysł na całą kreację świetny! podobają mi się te bufiaste ramiona! śmiało zasiadaj do kolejnych projektów, bo jeśli taki masz debiut, to za jakiś czas zaskoczysz nas jakością i wykonaniem lepszym niż z niejednego sklepu!:) gratki!

    ReplyDelete
  21. gorgeous outfit! I love it so much :D

    Hayley xx
    www.addictionstoshopping.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. zupełnie jak taka "broken doll"

    ReplyDelete
  23. OMG! Umarłam! Co za arcydzieło! Aż marzy mi się edytorial z tym cudem w roli głównej!Awesome like a dog miażdzy <333
    buźki

    ReplyDelete