KONKURS Z FASHION DAYS - 2 x 150zl DO WYGRANIA





Dzisiaj wraz z Fashion Days, których siedzibę w Poznaniu miałam ostatnio okazję odwiedzić, przygotowaliśmy dla Was konkurs!
Do wygrania dwa vouchery na 150 zł do zrealizowania właśnie na FASHIONDAYS.PL

Oto warunki, które trzeba spełnić by wziąć udział w konkursie:

1. Zarejestrować się na FASHIONDAYS.PL

2. Polubić mój fan page


3. Zostawić odpowiedź ze swoim adresem mailowym pod tym postem na następujące pytanie: "Co jest Twoim przedmiotem pożądania?"


Konkurs trwa do 25.01.2013 r.
Wyniki ogłoszę 28.01.2013 czyli w poniedziałek tutaj na blogu oraz na moim fan page'u.





62 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Anonymous18/1/13 19:38

    piotrkamcia@wp.pl
    buty od laboutin:)

    ReplyDelete
  3. eeiah@wp.pl
    Chciałam napisać, że nowy York a może Londyn, ale sama nie wiem... Moim "przedmiotem" pożądania jest znalezienie swojego miejsca na świecie. ;)

    ReplyDelete
  4. martajanus90@gmail.com
    pedmiot porządania ?
    DEER SKIN SICILY SOFT Dolce&Gabbana :)

    ReplyDelete
  5. krowabezmleka@gmail.com
    Odrzutowy plecak !
    Laserowa szminka o smaku wiśniowym !
    Przyssawkowe buty!
    Ciepło czułe okulary słoneczne 6000 pracujące w podczerwieni wykrywające ruchy!
    Wysoko czułe magnetyczne bransoletki!
    Zegarek ze skanerem!
    Buty rakietowe do szybkiego przemieszczania się pod wodą!
    Obcasy z wiertłami tytanowymi do drążenia podkopów!
    Perfumowany paralizator!
    Tusz do powiek z laserowym ostrzem!
    Okulary na podczerwień z wykrywaczem ruchu, które są wyposażone w cyfrowe kamery i bezprzewodowe połączenie internetowe!
    Koci kombinezon pozwalający poruszać się z kocią zręcznością!

    ReplyDelete
  6. dominika-gierszewska@wp.pl

    Zdecydowanie torebka Chanel :)

    ReplyDelete
  7. hip-ola@wp.pl

    Moim przedmiotem porządania jest torebka speedy 35

    ReplyDelete
  8. Anonymous18/1/13 23:26

    katarzynesz@gmail.com
    obecnie mi się marzy piękna zielona bluza, którą wykonała Zosia Kula <3

    ReplyDelete
  9. siuska18@op.pl

    Marzy Mi się jakaś wiosenna torebka od LV :)

    ReplyDelete
  10. Sukienka idealna, którą będę mogła ubrać niezależnie od okazji i wiedzieć, że zawsze bedę dobrze wyglądać ;)

    a.lia@o2.pl

    ReplyDelete
  11. Moim obecnym przedmiotem porządania są porządne, skórzane sandały, koniecznie na stabilnej platformie, coby wydłużały moje ciężkawe giry i pozwalały mi do woli hasać całe przyszłe lato :-)

    modenfer.contact@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Moim przedmiotem pożądania jest sukienka, która dodała by mi pewności siebie, ubarwiła swoim kolorem moją bladą twarz i białe ulice małego miasteczka, w którym mieszkam :)

    karomalina@interia.pl

    ReplyDelete
  13. Moim obiektem pożądania są buty Nicholasa Kirkwood'a :)

    nightofhunting@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Wilow Bag od Mulberry

    info@venilakostis.com

    ReplyDelete
  15. Torebka LV:)

    moonia_89@wp.pl

    ReplyDelete
  16. to czego pożądam zmienia się wraz z tym jak dorastam, kiedyś to "księżniczkowe" sukienki , później torebki od Alexandra McQueena, a na tę chwilę, hm... chyba sukienka od Oskara De La Renta ;) (no i oczywiście samowypełniający się portfel...)

    lyzka1344@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Ogólnie rzecz biorąc, moim przedmiotem pożądania jest być na tyle bogatą,by móc sobie kupić szafkę i zapełnić ją po brzegi butami. A z nieco mniejszych przedmiotów będą to buty Rocking Horse od Vivienne Westwood:)
    vel.destroyer@gmail.com

    ReplyDelete
  18. thekariland@gmail.com
    Przedmiotem, które pożądam jest torebka LV z kieszonkami :)

    ReplyDelete
  19. Moim przedmiotem pożądania jest zdecydowanie TEN 150 złotowy bon :3

    ewidentnaminimalistyczka@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Anonymous19/1/13 21:26

    obecnie moim przedmiotem pożądania jest sukienka Alexandra Wanga z kolekcji S/S '13, tutaj przykłady: http://4.bp.blogspot.com/-Oi0q-f0hqeQ/UFAPuHREdfI/AAAAAAAAIQw/Crh_d_jnvAA/s1600/MFC5kU7_pu9l.jpg

    miłość od pierwszego wejrzenia!

    rrrag.doll@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Anonymous19/1/13 22:57

    wirginia.marc@gmail.com

    nie mam "fejsbuka" więc pewnie nie mam szans na wygraną. ale juz długo oglądam Twoje zdjęcia. są bardzo ładne. najbardziej lubię te, na których przerzucasz włosy.

    przedmiot, który bym chciała? to "One-piece Bandage Swimwear" (http://www.indressme.com/bqueen-gray-one-piece-bandage-swimwear-h147w)
    coś ważniejszego? żebym mogła swojej córce dac imie Nancy.

    pozdrawiam ; )

    ReplyDelete
  22. Cóż mam więcej do do dania, mym obiektem pożądania nie są torby i torebki wielkości bagietki. Ani szpilki niebotyczne, które mają wielkości fantastyczne. Ani kreacje od Diora czasem nie lepsze od szarego wora. Moja pasja to przeciwsłoneczne okulary i zawsze brakuje mi tej jednej, jedynej pary. Bo pożądam oryginalnych Ray-Banów, które na świecie mają wielu oddanych fanów. Dla mnie luzu, wygody i po prostu swobody są symbolem. I już widzę jak na Openerze jestem w swoim żywiole i przemierzam w nich festiwalowe pole. :)

    dagmarka.m@wp.pl

    ReplyDelete
  23. Anonymous20/1/13 22:23

    Moim przedmiotem pożądania jest.. tatuaż! Bardzo chcę go zrobić, ale wciąż nie mam odwagi! Powiedziałam sobie, że jeżeli wygram - idę do studia i szaleję! No może nie szaleję - zacznę od napisu na nadgarstku :)
    miumiu17@o2.pl

    ReplyDelete
  24. Anonymous21/1/13 01:28

    Moim przedmiotem pożądania są... BOTKI GIVENCHY, niestety nie stać mnie na nie i nie bedzię chyba nigdy :( elap99@vp.pl

    ReplyDelete
  25. agata.17ko@wp.pl

    Morski kolor, a może miętowy?
    Nie ważne - ważne że wystrzałowy,
    Najmodniejszy w obecnym sezonie,
    pożądany jak władza w Antygonie!
    Ten kolor przypomina również o wiośnie,
    każdy ja dzisiaj wita radośnie,
    Chcemy się wybrać nad ciepłe morze,
    już marzę jak się nad nim położę,
    A tam czyste wody lazurowe,
    Kolory wręcz odlotowe,
    Ten kolor Converse jest must have i na czasie,
    Już żadna z nas nie marzy o obcasie,
    Chce je mieć na swojej stopie i biegać do woli,
    Więc je biorę i mogę być w ich niewoli!

    ReplyDelete
  26. Mój obiekt pożądania to... iPad mini :)

    gogunia3@wp.pl

    ReplyDelete
  27. Anonymous22/1/13 14:58

    jszymenderska@gmail.com

    Mój przedmiot pożądania,
    to nie lada wyzwanie -
    jest to szczere kochanie...

    Pecha w miłości mam niezmiernego,
    ciągle czekam na tego jedynego.
    Ale jestem cierpliwa,
    być może natrafię na Niego?

    W pociągu, w tramwaju, na uczelni,
    a może na mojej dzielni?
    Tymczasem spoglądam za zimowe puchy
    oczekując na luty...

    Być może trochę szczęścia mi się przydarzy,
    i chociaż wygraną w konkursie obdarzy ;)

    ReplyDelete
  28. Żaneta
    zanka88@onet.eu
    Moim przedmiotem pożądania są oczywiście szpilki Louboutin w klasycznej czerni i z czerwoną podeszwą. Jak dla mnie są one synonimem luksusu aktualnie dla mnie niedostępnego. To taki klasyk w szafie, który nigdy nie będzie passe i nawet za kilkadziesiąt lat jako starsza babuleńka będę mogła podarować swojej wnuczce prawdziwy vintage smaczek. Taki element w szafie to inwestycja na lata, a nie chwilowa zachcianka:)

    ReplyDelete
  29. akinimod511@poczta.fm

    Moim przedmiotem pożądania jest torba od Michaela Korsa - dowolna, bo wszystkie są cudowne. Wierzę, że kiedyś któraś z nich zagości w mojej szafie, a wtedy nikomu jej nie oddam - za żadne skarby ! :)

    ReplyDelete
  30. Anonymous23/1/13 20:42

    Natalia
    na_tralala@o2.pl

    laboutiny <3

    ReplyDelete
  31. Anonymous23/1/13 21:34

    Kasia, szara_parasolka@wp.pl
    Moim przedmiotem pożądania jest ramoneska. Chociaż stają sie one coraz modniejsze i są już w wielu sklepach to niestety wciąż nie mogę znaleźć odpowiedniej dla siebie :(

    ReplyDelete
  32. Anonymous24/1/13 06:56

    Karolina
    karolina630@onet.eu

    Moim obiektem pożądania jest iphone

    ReplyDelete
  33. Anonymous24/1/13 15:43

    Justyna
    jjuszczak@opoczta.pl

    Moim obiektem pożądania jest sukienka Chanel

    ReplyDelete
  34. Karolina
    karolina.stola@op.pl
    Klasyczna pikowana torebka Chanel 2.55

    ReplyDelete
  35. Anonymous24/1/13 18:24

    Kasia, tam_taram@tlen.pl

    Moim przedmiotem pożądania jest bransoletka pandora

    ReplyDelete
  36. nat.mint.girl@gmail.com

    Ostatnio moim przedmiotem pożądania stał się ekspres do kawy tassimo.

    Tak. Jestem kawoholiczka :)

    ReplyDelete
  37. Anonymous24/1/13 19:24

    Zegarek Marc by Marc Jacobs

    natalia859@onet.pl

    ReplyDelete
  38. Anonymous24/1/13 23:07

    kingat@opoczta.pl

    Marzy mi się suszarka do włosów BaByliss. Czyni cuda :)

    ReplyDelete
  39. Anonymous25/1/13 10:45

    Oliwia,
    zakochana@autograf.pl

    Od dawna moim przedmiotem pożądania jest aparat NIKON 1V2. Naczytałam się bardzo dużo pozytywnych komentarzy na jego temat. Uwielbiam fotografować, dlatego od dłuższego czasu wrzucam pieniążki do skarbonki i czekam, aż moje marzenie się spełni.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  40. Maria, xxxxkicia5xxxx@interia.eu
    Co jest Twoim przedmiotem pożądania?

    http://www.fashiondays.pl/product/giz-fashion-sukienka-envelope-kolor-koralowy-1990692/

    Moim przedmiotem pożądania jest ta sukienka w kolorze koralowym,
    z pięknym wykończeniem, świetną jakością i kolorze moim ulubionym.
    Ahhh na jaj punkcie wzdycham z miłości, ona mnie oczarowała,
    moje myśli wokół niej tylko krążą, ona mnie w sobie rozkochała.
    Sukienka ta budzi we mnie pożądanie, nieodpartą chęć jej zdobycia,
    by w końcu, po wielu latach, ubrać się kobieco i wyjść z ukrycia.
    Ahhh ... Ohhhh... jaka ona jest wspaniała, kusząca, zniewalająca,
    lekka, zwiewna, do tańca i na zakupy, jest wprost zaskakująca.
    Przeszycia w biuście, pasek w talii , uroku jej dodają,
    marszczenia na całej długości stylu codziennego jej nadają.
    Ahh... ja już fantazjuje o jej posiadaniu, o jej założeniu,
    zrobiłabym wszystko, by pomóc mojemu skromnemu marzeniu.
    Sukienka ta doskonale mój charakter i pasuje odwzorowuje,
    wiem, że posiadanie jej, u mnie się nie zmarnuje.
    Ubierałabym ją dla samej siebie, by po prostu lepiej się czuć,
    i w niej marzenia o księciu z bajki nadal sobie snuć.

    ReplyDelete
  41. Anonymous25/1/13 14:44

    Kasia
    stokrotkyy@opoczta.pl

    Moim przedmiotem pożądania są perfumy Miss Dior.

    ReplyDelete
  42. Fatima, fatilicious@rocketmail.com

    A mi się marzy takie oto trio :
    Torebka Chanel 2.55, ramoneska Acne i buty od Givenchy :))

    ReplyDelete
  43. Vanessa,
    judoismylove@wp.pl

    Moją pożądaną rzeczą, jako pierwszą wpisaną do listy "MUST HAVE"
    Są leginsy z Black Milk "Aurora Skye Leggings" <3
    Może kiedyś trafią w moje ręce :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  44. Anonymous25/1/13 15:33

    Natalia
    natala203@onet.pl

    Perfumy Daisy Marc Jacobs

    ReplyDelete
  45. Anonymous25/1/13 15:45

    Marysia, maria888@onet.com.pl

    Marzy mi się nowa deska snowboardowa Burtona. Dokładnie ta: http://selectshop.pl/deska-snow-burton-whammy-bar-bk13
    Kocham zespół Pink Floyd i nawet nie spodziewałam się, że kiedyś uda mi się znaleźć taką deskę. Na stoku będzie cudownie na niej zjeżdżać :D

    ReplyDelete
  46. ivanotta@gmail.com
    Torebka Mara, kolor niebieski- piękna :D

    ReplyDelete
  47. Anonymous25/1/13 16:07

    Moim przedmiotem pożądania od dawna jest jedyny i niepowtarzalny trencz Burberry. Każda kobieta wygląda w nim rewelacyjnie. Ta charakterystyczna kratka przeszła do historii. Ponadczasowa klasyka! Noszony był prze Rihannę, Victorię Beckham, Alexę Chung czy Emmę Watson.

    A oto i on:
    http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=N&tbo=d&rls=com.microsoft:pl&rlz=1I7ADFA_pl&biw=1280&bih=681&tbm=isch&tbnid=LHfNrf2-LRowfM:&imgrefurl=http://www.ofeminin.pl/modne-dodatki/moda-dla-kobiet-modne-ubrania-dla-kobiet-d8740c165285.html&docid=__bmVRkwxpTHBM&imgurl=http://imworld.aufeminin.com/dossiers/D20090611/Burberry-Womenswear-Trench-112105_L.jpg&w=368&h=534&ei=65oCUcXbHMf34QTY64G4Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=63&vpy=82&dur=878&hovh=271&hovw=186&tx=102&ty=139&sig=114542219255162675338&page=1&tbnh=127&tbnw=88&start=0&ndsp=37&ved=1t:429,r:1,s:0,i:84


    Pozdrawiam serdecznie.
    Dagmara
    daga_008@tlen.pl

    ReplyDelete
  48. katarzyna.biedronka@gmail.com

    Marzą mi się szpilki Laboutiny, takie jak w zeszłym roku założyła Beyonce na mecz. Nie bez powodu zrobiły one furorę : http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl&sa=X&tbo=d&rls=com.microsoft:pl&rlz=1I7ADFA_pl&biw=1280&bih=681&tbm=isch&tbnid=cgIHt9FLPFaZqM:&imgrefurl=http://straightfromthea.com/2011/02/21/bood-up-beyonce-jay-z-at-the-2011-nba-all-star-game/jayz-persol-sunglasses-beyonce-knowleschristian-louboutin-daffodile-glitter-platform-pumps-spring-summer-2011-collection-2/&docid=d7krmO7Qv2wMnM&imgurl=http://straightfromthea.com/wp-content/uploads/2011/02/JayZ-Persol-Sunglasses-Beyonce-KnowlesChristian-Louboutin-Daffodile-Glitter-Platform-Pumps-Spring-Summer-2011-Collection-2.jpg&w=436&h=594&ei=QJ0CUdbyFsf34QTY64G4Bg&zoom=1&iact=hc&vpx=836&vpy=243&dur=3885&hovh=262&hovw=192&tx=98&ty=133&sig=114542219255162675338&page=1&tbnh=144&tbnw=102&start=0&ndsp=38&ved=1t:429,r:16,s:0,i:126

    ReplyDelete
  49. Anonymous25/1/13 16:44

    Natalia
    naa@onet.pl

    Moim przedmiotem pożądania jest zegarek Nixon 42-20 Chrono w kolorze czarnym.

    ReplyDelete
  50. Anonymous25/1/13 16:56

    Dla mnie przedmiotem pożądania od dawna jest torebka Hermes.

    Magda
    mika.mikusia@wp.pl

    ReplyDelete
  51. Anonymous25/1/13 17:26

    Weronika
    wera.weronika@poczta.onet.pl

    Aktualnie moim przedmiotem pożądania są perfumy Madly Kenzo. Uwielbiam ich kwiatowo- owocowy zapach.

    ReplyDelete
  52. Moim przedmiotem pożądania jest torebka GIVENCHY <3

    Kinga
    kinga.bargielska@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  53. Anonymous25/1/13 18:31

    Moim przedmiotem pożądania są huntery

    na919@onet.pl

    ReplyDelete
  54. Anonymous25/1/13 19:05

    Marzę o sukience od Stelli McCartney. Dla mnie jest ona najlepsza.

    annie@onet.eu

    ReplyDelete
  55. buty od Laboutina

    natalia51001@onet.pl

    ReplyDelete
  56. Anonymous25/1/13 20:02

    Moim przedmiotem pożądania jest nowa, wypasiona lustrzanka.

    ewidentna_dziewczyna@onet.pl

    ReplyDelete

  57. Magdalena
    magda.kostrzewa1@onet.pl


    Moim przedmiotem pożądania stał się portfel Victoria's Secret, który upatrzyłam sobie w sklepie.

    ReplyDelete
  58. Kasia
    kasia7824@onet.pl

    Moim przedmiotem pożądania jest zegarek Diesel DZ1526

    ReplyDelete
  59. Anonymous25/1/13 22:30

    natalia33@opoczta.pl

    Marzą mi się okulary przeciwsłoneczne Chanel.

    ReplyDelete
  60. Anonymous29/1/13 18:37

    kto wygrał?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyniki konkursu są pod ostatnim postem na na blogu, informacja o tym została zamieszczona na moim fan page'u

      Delete
  61. Anonymous30/1/13 11:57

    gdzie są wyniki?

    ReplyDelete