Black Inevitable Fate




Propozycje Patrika Ervella na jesień i zimę 2013 to prawdziwe cuda. Kolekcja odrobinę "najntisowa" utrzymana w spokojnej tonacji dominujących butelkowych zieleni, czerni oraz bieli: żakardowe garnitury, nadruki "prawdziwych drzew" to tylko nieliczne elementy charakteryzujące kolekcję. Rozmaite tekstury i różnorodność materiałów (w tym moja ulubiona skóra) sprawiły, że na pierwszy rzut oka proste sety mają w sobie coś naprawdę niebanalnego. Oszczędność, a zarazem błyskotliwość stylizacji w genialnym lookbooku projektanta sprawiły, że w zaciszu domowym zupełnie po swojemu, odtworzyłam jedną z nich. Tadam!

P.S. Zastanawiam się czy wprowadzić takie posty jako blogowy cykl interpretowania światowych projektantów po mojemu? Warto zaznaczyć, że większość elementów mojego zestawu to, ładnie z angielskiego brzmiący vintage, zatem przy odrobinie szczęścia i szerlokowskich umiejętności, sety na totalnie każdą kieszeń.









jacket - vintage // shoes - persunmall.com // cap - vintage

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3

Zapraszam na moje ALLEGRO

27 comments:

  1. Absolutnie! Świetny pomysł.

    ReplyDelete
  2. Elegant, I love the black contrast against your white skin.



    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. doskonała interpretacja, wyglądasz perfekcyjnie...

    ReplyDelete
  4. Ja jestem na tak. I jakkolwiek brytyjsko ( :) ) to zabrzmi i tak widać że prawdziwa z Ciebie fashion victim i że inspirujesz się projektantami ;) Ale lubię jak piszesz czasami dla odmiany - zwięźle, na temat. czysta moda.

    ReplyDelete
  5. wyglądasz cudownie! ja jestem jak najbardziej za takim cyklem ;)

    ReplyDelete
  6. Świetny zestaw! A co do pytania - jak najbardziej, to świetny temat na serię postów!

    ReplyDelete
  7. wyglądasz lepiej niż inspiracja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to Ci dopiero pochwała, dzięki chłopcze <3

      Delete
  8. Ciekawie, tylko to nakrycie głowy; sama nie wiem, jakoś mi nie pasuje :]
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. pięknie, lepiej niż oryginał według mnie :)

    http://jakulal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jestem za ,świetnie to przedstawiłaś:)
    czapka i płaszczyk są fantastyczne:)

    ReplyDelete
  11. dobry pomysł, myślę, że się sprawdzi. Jesteś w tym świetna, więc dlaczego nie?

    ReplyDelete
  12. Rewelacyjnie wyglądasz! :D

    ReplyDelete
  13. Nic ciekawego nie napiszę, nie ponarzekam i nie będzie żadnego ale, jak zawsze jestem zakochana w 100% w Twoim stroju! <3

    ReplyDelete
  14. Nic ciekawego nie napiszę, nie ponarzekam i nie będzie żadnego ale, jak zawsze jestem zakochana w 100% w Twoim stroju! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki bejbi, ja tak samo mam z Tobą! chociaż rzadko piszę komentarze to wiedz, że Cię uwielbiam ogromnie <3

      Delete
  15. Bardzo podobają mi się szpilki i spodnie:) Piękny kontrast czerni i Twojej cery.

    ReplyDelete
  16. To bylby naprawde swietny pomysl.

    ReplyDelete
  17. uwielbiam kolor czarny ! świetne

    ReplyDelete
  18. świetnie wyglądasz :)

    pozdrawiam,
    D.

    ReplyDelete
  19. Martynka1/3/13 22:38

    świetny pomysł, powinnaś tak robić. często wydaje się, że odtworzenie looku z pokazu czy sesji jest trudne w domowych warunkach, a tu zonk :) tylko buty raczej słabe na zimę, chyba że to tylko na drogę od drzwi domu do samochodu i z powrotem (w charakterze pasażera ;) takich w męskim stylu znalazłam masę na eobuwie.pl, np. te by chyba pasowały: eobuwie.com.pl/product-pol-42216-Polbuty-CLARKS-Bodkin-Bay-203494804.html

    ReplyDelete
  20. Wow you are so pretty! And great style too <3


    www.freshminhtea.com

    ReplyDelete
  21. Anonymous3/3/13 18:46

    Błagam Cię! Sprzedaj mi tę torbę http://img810.imageshack.us/img810/7909/ahhhhv.jpg :)

    ReplyDelete