Order of the Golden Dawn



Nie wiem czy podołałam, lecz siły, które kierowały mną przy tworzeniu tego zestawu to oczywiście moce KTZ i starego dobrego Givenchy (używając określenia stare mam na myśli pre-fall 2012). Luźna interpretacja trendu holografii w odcieniu złotym w zderzeniu ze skórzanymi detalami na bazie miksu wyżej wspomnianych.

Krótko mówiąc: takie tam, półmroki o brzasku w starciu z fluo-otoczeniem za przyzwoitą cenę.











jacket - vintage // shoes - Zalando// skirt - vintage // bracelets - MALVARETKI // gloves - Primark

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3

Zapraszam na moje ALLEGRO

25 comments:

  1. Bardzo podoba mi się koszula. Ogólnie zdjęcia są piękne! Pozdrawiam i zapraszam do mnie:


    http://bykaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bransoletka i buty są rewelacyjne! *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  3. zazwyczaj uwielbiam cię w czerni, ale tu jest za mroczno ^^

    ReplyDelete
  4. z zakrytą koszulą podoba mi się jeszcze bardziej. cała w czerni wyglądasz idealnie! plus jasna cera i czerwone usta. prawie jak z królewny śnieżki. tylko chyba takiej z motocyklowym motywem przewodnim haha

    ReplyDelete
  5. Cudowna <3

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. pięknie jest! Będziesz może w Silesii 8,9,10 marca?:)

    ReplyDelete
  7. I love this outfit, it has something unique!
    the fabric of the blouse is wonderful :)

    Spark&Bark

    xx

    ReplyDelete
  8. Jak ja kocham Twoje zestawy, jesteś jedyna w swoim rodzaju. ; )

    ReplyDelete
  9. Spódniczka jest świetna, z kórtką wszytko traci urok, ale bez - super :]

    ReplyDelete
  10. Anonymous26/2/13 10:54

    Te legginsy źle leżą;/

    ReplyDelete
  11. Oczywiście że podołałaś jest świetnie :)

    ReplyDelete
  12. jestem zachwycona tą stylizacją! rewelacja!

    ReplyDelete
  13. świetny klimat zdjęć!

    ReplyDelete
  14. Anonymous27/2/13 19:42

    Bardzo oryginalny zestaw. Zgadzam się z przedmówczynią, że klimat zdjęć wyjątkowy. Może spróbujesz swoich sił w konkursie na wiosenną stylizację? Zapraszam: http://flowering.pl/konkurs/

    ReplyDelete
  15. Prześwietna koszula! Taki intrygujący odcień.

    ReplyDelete