The Holography Times



Holograficzna mania powoli zadomawia się na światowych wybiegiach. Blumarine RTW FW 2012, Jonathan Saunders SS 2013, Hussein Chalayan FW 2012 czy w końcu Hugo Boss SS 2013. Szczęście, że nasi młodzi polscy projektanci wcale nie są w tyle! Tu mam na myśli bolę i jej kolekcję ULTRA, o której pisałam w ramach relacji z październikowego FW. Jeszcze większym szczęściem jest fakt, że jako jedną z nielicznych kopnął mnie zaszczyt noszenia tych holograficznych cacuszek. Tajemnicą nie jest, że holograficzne ubrania mają już swoich zwolenników jak zarówno zagorzałych przeciwników twierdzących, że kicz i disco-błysk nie mają racji bytu w codziennych zestawach. Ja natomiast jestem fanką futurystycznej mody, a co za tym idzie wszelkich holo-migotek oddających w pełni jej charakter.











holographic pants - bola // coat - choies // heels - persunmall //

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3

27 comments:

  1. Świetna stylizacja:) Warto było czekać na nowe posty!

    ReplyDelete
  2. those trousers are amazing.

    - Keyta

    ReplyDelete
  3. masz rewelacyjny kolor na ustach:)

    ReplyDelete
  4. Nie jestem pewna czy takie cacuszka mi się podobają czy nie. Na wybiegach wyglądają bosko. Ale żeby chodzić w takich materiałach na co dzień muszę je sobie jeszcze przyswoić. ; >

    ReplyDelete
  5. Anonymous19/2/13 13:21

    Sa przepiekne. Ale ten material gniecie sie jak nieboskie stworzenie.

    ReplyDelete
  6. niesamowicie wyglądasz. Przegenialny płaszcz, bluza, spodnie...
    ciekawy trend, a w takim zestawieniu jak twoje można śmiało wyjść na ulicę, nie trzeba od razu adaptować total looku!

    ReplyDelete
  7. 80s chic, at its best!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. piękny kolor na ustach!
    spodnie są genialne. :)

    ReplyDelete
  9. niesamowicie wyglądasz!

    ReplyDelete
  10. drugie zdjecie niesamowite!

    ReplyDelete
  11. so nicely worn! ^^ who could be a better promoter of this style than Magdalena !? ;)

    ReplyDelete
  12. Wow jestem pod wrazeniem!

    ReplyDelete
  13. świetne są te spodnie, genialne!

    ReplyDelete
  14. Spodnie są bardzo piękne, nie są przesadzone, ale całkiem eleganckie. Podoba mi się połączenie ich z klasycznymi kolorami i mocną szminką.

    ReplyDelete
  15. Też zainwestowałam jakiś czas temu w holograficzne spodnie, ale z H&M. Twoje dużo bardziej mi się podobają :)

    ReplyDelete
  16. Jakoś nie mogę się przekonać do holograficznego trendu :p

    ReplyDelete
  17. ależ boski zestaw! ♥ perfekcyjne szpilki ;)

    ReplyDelete
  18. Jaki boski zestaw! ♥ perfekcyjne szpilki ;)

    ReplyDelete
  19. Wyglądasz rewelacyjnie! Osobiście nie widzę żadnego powodu, żeby nie nosić czegoś na co dzień 'bo za eleganckie'. Jeżeli tylko komuś jest wygodnie, niech nawet ocieka złotem. Ja na przykład uwielbiam koronki, czerń i spódnice, czuję się w tym naturalnie i chodzę tak nawet do warzywniaka. Nie będę przebierać się w dresy tylko dlatego, że ktoś uważa białą bluzkę za zbyt elegancką na taką okoliczność, bo ja się w tej białej bluzce dobrze czuję. Więc połyskuj ile chcesz i co komu do tego :D

    ReplyDelete
  20. great edgy look and I adore your fuchsia lipstick<3
    let's follow each other?
    http://www.helendushko.com/

    Helen
    xo

    ReplyDelete
  21. TOTUTATU-Jesteśmy już na blogspot!
    Wzorzyste rajstopy i tatuaże zmywalne.
    Zapraszamy! http://totutatu.blogspot.com
    www.facebook.pl/totutatu
    www.totutatu.pl

    ReplyDelete
  22. Ciekawa stylizacja, urzekł mnie ten cudowny płaszczyk:)

    ReplyDelete
  23. MATKO BOSKA! Jestem zaaaaakochana, najlepszy strój jaki ostatnio widziałam, cuudo.

    ReplyDelete
  24. Świetna ta stylizacja! Szóste zdjęcie mega!

    ReplyDelete