Fire Engine On Fire





Z okazji Dnia Kobiet założyłam kolorowy sweterek. Też mi wyczyn. Wyczynem za to niewątpliwie jest fakt, że dzisiejszy zestaw to niby-hołd dla Tiffany Hsu. Inspirująca i absolutnie urocza kobietka, którą miałam okazję spotkać podczas londyńskiego FW. Tadam!

Dobra, kochane dziewczęta, nie potrafię składać życzeń, lecz życzę Wam dosłownie WSZYSTKIEGO. Dopowiedzcie sobie same co dla Was ode mnie ma znaczyć to jedno małe słówko :-)








sweatshirt - GAP // shoes - RESERVED // skirt - RESERVED // coat - vintage

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3



19 comments:

  1. Strasznie mi się outfit podoba! Ktoś mógłby powiedzieć, że nie można połącząć skarpetek z dosc eleganckimi butami, a jednak ! uroczo to wygląda :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8/3/13 15:13

    piekna jestes! uwielbiam tu wchodzic i podziwiac Twoja urodę

    ReplyDelete
  3. Love the color combination and how the shoes stand out.

    / Avy
    http://MyMotherFuckedMickJagger.blogspot.com




    ReplyDelete
  4. Cudownie wyglądasz! <3

    http://dziennikniezrozumianej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ależ Ty śliczna! <3

    ReplyDelete
  6. Sweterek mnie całkowicie zauroczył :)

    ReplyDelete
  7. ale ty jesteś śliczna, kocham twoją twarz a stylizacja piękna

    ReplyDelete
  8. Love the combination of the jumper and skirt
    love ya blog

    Check out my latest post in ya spare time
    http://www.londongirlchronicles.com/2013/02/new-buys-rant.html
    xoxo

    ReplyDelete
  9. ten płaszcz to istna rewelacja. <3
    ja sobie życzę 200 par butów i żeby ciastka i czekoladki nie tuczyły (:

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam Twoją twarz *.* Wyglądasz wspaniale!

    ReplyDelete
  11. Piękny sweterek i szpilki :)

    ReplyDelete
  12. rewelacja ;D

    zapraszam do mnie na konkurs wygraj ala'vansy ;]

    ReplyDelete
  13. Sweter jest świetny :]

    ReplyDelete
  14. ale ten sweterek genialny <3

    ReplyDelete
  15. od stop do glow suuuper! :)

    ReplyDelete
  16. well, a good start for a new Ams-la-la-land page on G+V ;^)

    ReplyDelete