Let’s get some OVERSIZE in here!





Sardoniczny uśmiech nie ma niczego wspólnego z doniczką, tym bardziej z sardynkami. Sardonicznym uśmiechem obdarzyć może, a nawet poczęstować delikwent na widok przydużych płaszczy dajmy na to. Obecnie cudnie z angielskiego zwanymi oversize'owymi. Który w końcu gentleman chciałby pokazać się w towarzystwie z niewiastą obdarzoną barkami razy kilka większymi niż sam zainteresowany. "Zeszkaradzenie na własne życzenie" - ja natomiast sobie wypraszam, wtórując Céline jeśli chodzi o OVER i Balmain jeśli mowa o ramionach. Podobno oversize'owe ramiona są jednym z największych koszmarków modowych według płci męskiej. Dobrze, że Michael Jackson nie był kobietą, gdyż mogłoby zrobić mu się przykro. Król od zawsze wiedział co nosić się powinno. Otoczone kultem w latach osiemdziesiątych przez Alexis z Dynastii, raz po raz z impetem powracają na światowe wybiegi. Moi, jako osoba drobnobarczysta otulam chwałą wszelkie over-zabiegi.

P.S. Miast sardonicznie, jeśli już się uśmiecham to serdecznie, co zaś nie ma niczego wspólnego z serdelkiem.







coat - vintage // shoes - persunmall.com // cap - DKNY

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3



18 comments:

  1. Mega stylizacja ! Świetny płaszcz ! Jestem wielką fanką Twojej urody :)

    ReplyDelete
  2. Jak Ty świetnie piszesz... <3

    ReplyDelete
  3. Szerokie ramiona w takiej wersji baaardzo lubię. + Jeszcze te detale na rękawach. Cudo.

    ReplyDelete
  4. całkiem efektownie ci to zeszkaradzenie wyszło. Są szerokie ramiona ale jest też równowaga. Płaszcz wspaniały

    ReplyDelete
  5. Anonymous6/3/13 15:56

    jaka ty jestes piekna, kocham na ciebie patrzec

    ReplyDelete
  6. Ja uwielbiam, szczególnie w takim wydaniu ;)

    ReplyDelete
  7. uwielbiam Twój styl

    ReplyDelete
  8. Anonymous6/3/13 16:47

    no maluszku dzis wyjatkowo mi sie podoba, plus za tekst! pzdr

    ReplyDelete
  9. płaszcz jest cudowny. i niech sobie mówią i marudzą na temat szerokich ramion, tudzież "barów", ale i tak będę ich wielbicielką. nie zapomnę żółtego żakietu z wielkimi ramionami, który kiedyś posiadałam - ile emocji budził haha
    w zestawie zmieniłabym tylko buty, bo jakoś mi nie pasują. za to ostatnie zdjęcie - po prostu mistrz nad mistrzami!

    ReplyDelete
  10. piękny make up i stylówka :) moje klimaty.

    ReplyDelete
  11. Always a delight^^ what would it be if I could read Polish !;)

    ReplyDelete
  12. Super materiał ma ten płaszcz! :)

    ReplyDelete
  13. twoja uroda powala! a oversize jest najwygodniejszy!

    ReplyDelete
  14. Momentami przypominasz mi Lily Collins :)

    ReplyDelete