My Secret Mission: SOPOT - PHOTOSHOOT BACKSTAGE





Ostatnio miałam okazję wybrać się w podróż do Sopotu, gdzie jak przystało na Sopot - czekało na mnie molo.
Lecz wbrew pozorom to nie molo było punktem kulminacyjnym mojej wycieczki a plan zdjęciowy. Póki co nie mogę zdradzić celu mojej misji, ale wszystkiego dowiecie się już niebawem. Tymczasem zapraszam na backstage'ową relację, z której wynika między innymi to, że im niżej w post tym więcej yyy :)


Recently, I had a great opportunity to visit a place called Sopot. Sopot is a seaside town so it was a real pleasure. But the sea wasn't a main reason I came there. It was a photoshoot! I can't tell you more details for now but everything will be revealed soon. In the meanwhile take a look at the backstage pictures.






To do wszystkich niedowiarków powątpiewających w moją naturę promiennego podlotka:
Niniejszym oświadczam, że uśmiecham się znacznie częściej niż moglibyście się tego spodziewać, ha!

I know you can't see me smiling very often here on my blog but I really do that.
A grin on my face is almost everlasting! Unexpected? Feel surprised!






24 comments:

  1. Sporo tych ludzi wokół Ciebie :) Cudowny naszyjnik :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous14/3/13 09:58

    ale jestes super ;D lubimy taka uśmiechniętą Ams <3

    ReplyDelete
  3. Fajny zestaw z tym naszyjnikiem i złotymi spodniami ;)

    ReplyDelete
  4. pięknie Ci w tym makijażu!

    ReplyDelete
  5. Ale Ty jesteś śliczna, gdy się uśmiechasz ;P
    Perfekcyjny makijaż ;)

    ReplyDelete
  6. pięknie Ci w takim nie-mrocznym wydaniu!

    ReplyDelete
  7. wow, ale jesteś urocza kiedy się uśmiechasz <3

    ReplyDelete
  8. Fantastyczny makijaz ! Bardzo podobasz mi sie w takim " zlagodzonym " wydaniu.

    ReplyDelete
  9. pięknie wyglądasz! a na 3 zdjęciu przypominasz mi trochę tatjane okupnik ;pp

    ReplyDelete
  10. Very nice blog, I am your new follower, follow me back?
    Kisses,
    Dinna
    www.the-fashionette.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Very nice blog, I am your new follower, follow me back?
    Kisses,
    Dinna
    www.the-fashionette.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. hihi tak :) Ams to taka mała śmieszka i gaduła w jednym <3 ja chcę z Tobą kiedy na kawę:*

    ReplyDelete
  13. świetne te zdjęcia!

    ReplyDelete
  14. Cudowny makijaż! Wyglądasz jak gwiazda :)

    ReplyDelete
  15. Świetny makijaż, super się Tobą zajęli wszyscy :) bardzo fajny efekt :)

    ReplyDelete
  16. Looks like fun :)Smile more! ;)

    Spark&Bark

    xx

    ReplyDelete
  17. Uśmiechaj się częściej :D

    ReplyDelete
  18. ten limonkowy makijaż jest przeboski!

    ReplyDelete
  19. do czasu FW też miałam wątpliwości co do Twojego charakterku :D

    makijaż masz genialny !!! <3

    ReplyDelete
  20. charakterny look. pozdrowienia z Si

    ReplyDelete
  21. Pieknie wygladasz jak sie usmiechasz ;)

    ReplyDelete