There's no silver bullet for a memory




Podobno elegancki mężczyzna wyróżnia się tym, że niczym się nie wyróżnia.
I oto rodzi się pytanie, jak w takim wypadku wyglądać powinna elegancka kobieta?

Apparently, a man's elegance lies in the fact that nothing stands out.
Then in this case the question arises of what makes an elegant woman?



Przy okazji zapraszam na moje ALLEGRO
Sprzedaję buty od Alexandra Wanga, może ktoś się skusi :-)










suit - RESERVED // shoes - persunamall.com // necklace - HOUSE OF MIMA // earrings - VEZZI.PL // clutch - ZARA

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3



24 comments:

  1. chyba właśnie tak jak ty!

    ReplyDelete
  2. Cudowna stylizacja! <3

    ReplyDelete
  3. dokładnie miałam to samo napisać co koleżanka wyżej!! strasznie sexownie i z klasą:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous15/3/13 15:14

    Wyglądasz... hipnotyzująco!
    Luna

    ReplyDelete
  5. Dzisiaj się zakochałam! :O <3

    ReplyDelete
  6. To jeden z najlepszych zestawów jaki widziałam w ostatnim czasie, genialne wykorzystanie trendu z marynarką na nagie ciało, piękne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podpisuję się pod tymi słowami, wyglądasz genialnie!

      Delete
  7. zahipnotyzowały mnie Twoje oczy <3

    ReplyDelete
  8. wyglądasz fenomenalnie ;) pozdrawiam
    zapraszam w wolnej chwili http://kelyxx.blogspot.com/2013/03/dream-catcher.html

    ReplyDelete
  9. wygládasz jak laleczka <3

    ReplyDelete
  10. Świetny garnitur i makijaż!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Anonymous16/3/13 14:34

    niesamowita!
    piękna stylizacja, piękna Ty!

    ReplyDelete
  12. love your blog
    followed
    www.thekaybook.com
    xoxox

    ReplyDelete
  13. baskinka 123818/3/13 06:57

    jak tylko zobaczyłam pierwsze foto pomyślałam o evie green :) to oczywiście komplement ;) kocham buty z czerwoną podeszwą, nie wiem jakiej te są marki, ale Baldowski robi takie i ceny są przystępne: http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-32744-Polbuty-BALDOWSKI-507.html albo te: http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-39635-Polbuty-BALDOWSKI-518.html - polecam przejrzeć ofertę sklepu, bo jest ogromna i w ogóle śliczne cudeńka można znaleźć

    ReplyDelete
  14. Wszystko idealnie, ale dla pełnego 'łał' brakuje mi chociaż jednego zdjęcia z małym uśmiechem :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous24/3/13 12:15

    Wyglądasz zniewalająco! Przepiękna stylizacja i zdjęcia, które to podkreślają :).
    Kasia

    ReplyDelete
  16. uwielbiam takie suit'y! sa takie kobiece i wyrachowane.
    p.s. chipnotyzujace wielkie oczyska<3
    pozdrawiam. :)
    M.

    ReplyDelete