Sesja dla Conceptshop.pl




Od wczoraj możecie spotkać mnie w Glamour w reklamie dla Conceptshop.pl. Wraz z Jessicą Adamczyk zostałyśmy zaproszone do projektu, gdzie głównym założeniem było promowanie polskich marek dostępnych w conceptshopie z okazji pierwszych urodzin sklepu.
Sesja, jak już wspominałam wcześniej, odbyła się w przepiękniej Zatoce Sztuki w Sopocie (z widokiem na molo!).
Zdjęcia wykonał Borys Maik, neonowo wizażowała Ala Iwańczuk. Atmosfera była fantastyczna, dzięki super-ekipie, z którą inaczej być nie mogło. Efekty zaś oceńcie sami.

Ja tymczasem zmierzam do Łodzi na Fashion Week. Święto Mody czas start!
Ahoj!







top - SHE/s A RIOT // coat - K.T.Fab! fabulous // pants - YY.FASHION // shoes - LOFT37

20 comments:

  1. Zdjęcia są bardzo dopracowane, widać, że dużo pracy wszyscy włożyli w tę sesję. A pomysł takiej formy reklamowania concept shop wydaje mi się genialny!

    ReplyDelete
  2. Cudowna sesja, wyglądasz bosko, buziaki :)

    ReplyDelete
  3. Świetna sesja, tshirt rewelacja:)

    ReplyDelete
  4. Madzia, gratuluję kampanii! Rewelacyjny pomysł na sesję a Ty świetnie się w tym odnalazłaś :) Buziaki

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjne zdjęcia! ;)

    ReplyDelete
  6. na drugim zdjęciu wyglądasz niesamowicie! :)

    ReplyDelete
  7. fajne fotki :)
    www.classicorcool.com

    ReplyDelete
  8. piękne zdjęcia i ty wyglądasz świetnie, mimo, że nieco inaczej niż zwykle, ale to miła odmiana :)

    ReplyDelete
  9. Pięknie:) Jak zwykle z resztą...

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetna sesja, a najważniejsze, że respektuje Twój własny styl! Czasem widzi się wystylizowane blogerki, które mają niewiele wspólnego na sesyjnych zdjęciach z ich prywatną wersją, a Ty pozostałaś sobą. Miłego pobytu w Łodzi!

    ReplyDelete
  11. Ojej ale zadroszczę :) Zapraszam w czerwcu na OFF Fashion do Kielc :) Jestem jedną z projektantek :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  12. Świetna sesja!
    Cudowne zdjęcia :)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego wyglądu
    a ta kreacja zapiera mi dech w piersiach
    powtarzam się niestety, ale zachwycona jestem

    ReplyDelete
  14. wow that yellow necklace is amazing. beautiful pictures! http://budgetbrunettes.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. omamomamo! genialna sesja! :*

    ReplyDelete
  16. O kurczę, gratuluję.:) Pozazdrościć.:)

    ReplyDelete