Summer Skin




Kiedy tylko Riccardo Tisci wypuścił na świat bluzę Pervert w oka mgnieniu stała się jedną z najbardziej pożądanych części garderoby wielu zapalonych fashionistów (hihi), nie tylko tych zafascynowanych footballem. Tisci, jako super-tata mast hevów zainspirował twórców streetwearowych marek do stworzenia swoich własnych odpowiedników perverta i tak oto mogłam stać się zawodniczką Crystale.










skirt - HOUSE// jacket - HOUSE // t-shirt - CRYSTALE // necklace - Republika Artystyczna - Biżuteria Autorska // heels - persunmall.com // clutch - ALEXANDER WANG


Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3

17 comments:

  1. uwielbiam takie bandażowe spódnice! super :)

    Pozdro od Any :)

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz:)uwielbiam Twojego bloga!

    ReplyDelete
  3. za każdym razem zachwycam się twoim perfekcyjnym makijażem..

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja i jak zwykle przepiękne zdjęcia <3
    http://designdetector.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonymous15/4/13 17:11

    Wybielasz czymyś skórę? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm ACE od czasu do czasu :)

      Delete
    2. jasne, jasne a ten Domestos w Twojej łazience to niby do czego służy? NA PEWNO do wybielania skóry też! ;D

      Delete
    3. Trzeba pić dużo mleka! Ja piję dużo soku z marchwi i jestem pomarańczowa :D

      Delete
  6. Od razu wpadła mi w oko kopertówka, zjeżdżam na dół, a tutaj 'clutch - ALEXANDER WANG' - serce złamane! + ten czarno biały portret, którym zachwycałam się na FB <3

    ReplyDelete
  7. Masz świetną figurę, a black total look służy Twojej urodzie!

    ReplyDelete
  8. Naszyjnik mnie oczarował!

    ReplyDelete
  9. Spódnica, szpilki i torebka są piękne! naszyjnik jest wyjątkowy i bardzo zwraca uwagę:)

    ReplyDelete
  10. Boskie okulary! Być może z Brylove http://domodi.pl/sklepy_brylove ? :)

    ReplyDelete