When there is nothing left to burn, you have to set yourself on fire




Słucham wesołej piosnki The Middle East o wdzięcznym tytule Blood. Tytuł nawiązujący w sumie do tego co dzisiaj wam serwuję. Kolorystycznie jedynie, kolorystycznie - rzecz jasna! Wciąż bawię się wyśmienicie łącząc czerń i czerwień, nanana. Do tego kropelka złota i tak właśnie otrzymujemy namiastkę bogactwa, tadam. Nie ma nad czym się rozwodzić, nadal chcę żeby powiewało Givenchy. Mniej dosłownie, lecz niech chociaż powiewa nieco bardziej niż bryza morska na Śląsku jako odmiana ekskluzywnego wiatru.

Listening to The Middle East song, Blood. Title is almost about what I'm wearing today. But only if it comes to colour - of course! I'm still having a good time playing with black and red combination. Add some little drop of gold to that mix and this is how you get a bit of wealth. To be serious, I just want to give a Givenchy touch to my outfits again and again. Not in the literally way but I hope you can still notice that.












skirt - vintage // jacket - ZALANDO.PL // top - vintage // necklace - HOUSE // clutch - GUESS


Poza czerwono-czarnym zestawem doświadczyłam jeszcze jednej szczęśliwości ostatnimi dniami.
Zostałam nominowana w plebiscycie Modne Kreacje 2013 w kategorii BLOG STYLOWY (za co najmocniej na świecie dziękuję!).
Tak oto mój los w waszych rękach czy myszkach jak kto woli. Głosy oddawać można codziennie, więc jeśli lubicie mojego bloga to ekhm ZACHĘCAM DO GŁOSOWANIA, a wdzięczna będę sowicie. Sowicie Jak Pies! :)

Guys you can vote for me everyday by clicking link below. That contest means a lot to me so I'll be really greatful for each vote.


http://www.sophisti.pl/warsaw_fashion_street/modne_kreacje/blog-stylowy/


Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3

30 comments:

  1. lubie takie looki! pieknie wyglda czerwien z czernia!

    ReplyDelete
  2. Ślicznie to połączyłaś *-*

    ReplyDelete
  3. póki Jess nie zaczęła spamować to byłaś na pierwszym miejscu w plebiscycie ;p Trzymam kciuki, głosuje i rozsyłam :*

    ReplyDelete
  4. Przez jakiś czas nie wchodziłam na Twojego bloga. Chciałam po jakimś czasie sprawdzić jak się rozwijasz i muszę przyznać, że dla mnie jesteś w czołówce naszej blogosfery!

    ReplyDelete
  5. Świetny stylizacja, czerwień pięknie kontrastuje z czernią.

    ReplyDelete
  6. Great look. You look very nice in black and red. :)

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. szpilki!!!!
    ja mam coś takiego http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-47545-Polbuty-GINO-ROSSI-DCF292-0900-C86-T-9900.html
    ale Twoje mistrzowskie:D

    ReplyDelete
  8. Anonymous7/4/13 00:38

    HOT! ;)

    ReplyDelete
  9. matko bosko kochano....
    jak można być tak pięknym....

    ReplyDelete
  10. I like your style and your blog so much
    You're one of my inspirations

    ReplyDelete
  11. Anonymous7/4/13 14:31

    Głosuję! Jedyna godna uwagi propozycja w tej kategorii!

    ReplyDelete
  12. Super wyglądasz! *.*

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia i piękna TY. Wszystko się zgadza :)

    http://designdetector.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Anonymous7/4/13 19:06

    A ja mam pytanie z innej beczki: jakiego podkładu / pudru używasz? :)

    ReplyDelete
  15. Anonymous9/4/13 12:19

    jestes niesamowicie piękna <3 Uwielbiam tu wchodzic, stylizacje inspirujące i Twoja uroda <3

    ReplyDelete
  16. Hej!
    Jesteś bardzo interesującą dziewczyną. Masz coś w sobie! Napewno będę tutaj częściej zaglądała.
    Ja się bawię modą z Second Handu!:)

    Pozdrawiam
    My Second Hand

    ReplyDelete
  17. Super blog i świetny post :) Ma w sobie to coś !
    może obserwacja :*?

    ReplyDelete
  18. Soem really cool shots. You look amazing! !

    ReplyDelete
  19. Takie zestawy lubię.:D Zainspirowałaś mnie.:)

    ReplyDelete