Another Love





Polecam uważnie przesłuchać pieśń dzisiejszą.
Gdy słucham Toma to mam ochotę złapać najbliższy w samolot, odnaleźć go gdzieś w UK i przytulić.
Kochany geniusz.

I recommend you to listen to Tom Odell.
When I listen to Tom I want to catch the next flight to London, find him somewhere in UK and give him a hug.
He deserves it way more than I can express.












coat - UDOBUY // leggins - RESERVED // bag - Ania Kuczyńska // earrings - CROPP// heels - VINTAGE


Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-F3

19 comments:

  1. Boże jaka piękna! Cudownie wyglądasz!

    ReplyDelete
  2. Torba Ani Kuczyńskiej zwróciła moją uwagę, ciekawie wygląda, poza tym płaszcz jest przepiękny.

    ReplyDelete
  3. wow świetny płaszczyk! ;)

    ReplyDelete
  4. Płaszcz mnie rozwalił. CUDO.

    ReplyDelete
  5. Prezentujesz się zabójczo :))

    ReplyDelete
  6. Wyjątkowo pięknie wyglądasz w czerni :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous13/5/13 19:24

    boska jestes, a na żywo nawet lepsza niż na zdjęciach :*

    ReplyDelete
  8. świetny look!

    pozdrawiam,

    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Krwiste czerwone usta sa niesamowite w Twoim wykonaniu, dopelniaja cala stylizacje :)

    ReplyDelete
  10. Płaszcz i torba są świetne! mają taki nowoczesny krój! a jednocześnie są bardzo eleganckie

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle piękna :) Torba jest genialna!
    http://designdetector.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Czarny kapturek <3 W 3 zdjęciu jestem zakochana, perfekcja!

    ReplyDelete
  13. chciałam napisać w komentarzu dokładnie to samo co moja poprzedniczka.
    czarny kapturek.
    uwielbiam spojrzenie.

    zapraszam.
    www.gryga-photography.tk
    www.gryga-photography.tk

    ReplyDelete
  14. tak trochę "gotycko wyglądasz" :p ale podoba mi się :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Boski outfit!
    Pozdrawiam,

    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja :)
    Osobiście nie lubię ubierać ciemnych barw ale Ty ekstra je komponujesz i wychodzisz bardzo elegancko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zakochanaroza.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. amazing pictures. i love black :9

    http://candicemarola.blogspot.de/

    ReplyDelete