Buy Buy Baby



Lubuję się ostatnio w lakierowanych dodatkach. W monochromatycznych zestawieniach wyglądają całkiem bardzo super. A ten set hm to takie trochę inne-moje wydanie osławionego już looku Yves Saint Laurent.
(Buty zaś, buty nie wiedzieć zupełnie dlaczego, przypominają mi o Kocie w Butach i trzech Muszkieterach!)

Przy okazji dzisiejszego postu chciałabym wspomnieć o Marzycielskiej Poczcie, dzięki której możecie wywołać uśmiech na twarzy dzieciaczków. Jeśli macie chęć, nie ma nic prostszego. Nie potrzeba do tego grubego portfela ni hucznych akcji, wystarczy jeden list bądź pocztówka. Kilka ciepłych słów i uśmiech malucha gwarantowany, więc do dzieła. Piszmy listy! Zaczęły się wakacje, każdy na pewno zdoła znaleźć chwilkę by coś naskrobać i sprawić radość małej osóbce.


Wciąż zapraszam na moje ALLEGRO.









shoes - oasap.com // jacket - H&M // pants - River Island // hat - RESERVED // t-shirt - SHE/s A RIOT via Conceptshop.pl

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

19 comments:

  1. świetny t-shirt :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. swietnie wygladasz:D

    Zapraszam do mnie ;))
    wiolka-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. wyglądasz wybornie milejdi :) i niesamowicie fajnie Ci w takim kapelutku :)

    ReplyDelete
  4. koszulka mistrzowska:) a buty rzeczywiście nasuwają skojarzenie z "Kotem w butach":) piękny kapelusz!

    ReplyDelete
  5. Anonymous28/6/13 18:35

    kojarzysz mi się z Balladyną!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha skąd takie skojarzenie?

      Delete
  6. Fajny look! Bardzo stylowo, super:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Ten kapelusz jest wręcz stworzony dla Ciebie. Wyglądasz w nim zjawiskowo.

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Anonymous15/7/13 16:09

      http://conceptshop.pl/offer/47415-bluzki-buy-buy-baby-limitowana-kolekcja

      Delete
  9. jaka mroczna kicia, super!

    ReplyDelete
  10. You always look sooooo perfect ;o;

    ReplyDelete
  11. Kochana z całego serca jestem Ci wdzięczna za wspomnienie o Marzycielach :)
    A co do stylizacji - wyglądasz bosko. Kapelusz idealny dla Ciebie, a ten t-shirt to cudo :)

    ReplyDelete
  12. uśmiechnięta Magda <3

    ReplyDelete
  13. bardzo mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  14. "wyglądają całkiem bardzo super." <3

    Jak zawsze perfekto!

    www.kociolaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Taki warkoczyk zmiksowany z tym uśmiechem sprawia, że wyglądasz jak mała dziewczynka. PRZEŚLICZNA mała dziewczynka! Moja muza!

    ReplyDelete
  16. Anonymous15/7/13 16:08

    Zajebista koszulka <3

    ReplyDelete