Be comfortable, creature



Naprawdę miałam najszczersze chęci by coś napisać, ale te piękne krople deszczu sprawiły, że postanowiłam dziś po prostu jakoś wyglądać. Udawajmy zatem, że wciąż jestem w festivalowym nastroju i słuchajmy pięknej pieśni.

Here's my rainy set. I even wanted to write something but these beautiful rain drops made me make a decision to write nothing, let's just pretend I'm still in festival mood that's why you need to listen to plague with me.









top - DIY // necklace - DIY // bag - Cropp // pants - KappAhl // shoes - New Look

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

8 comments:

  1. No i co ja mam napisać?
    Że znowu super?
    To już się robi nudne! :P

    ReplyDelete
  2. Ale genialnie wyglądasz! Fantastyczny zestaw <3 Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. niesamowita stylizacja ams :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. sweter i łańcuchy cudo!

    ReplyDelete
  5. łańcuchy i spodnie są genialne! każde z osobna i razem. Aż ciężko uwierzyć, że ta świetnie wyglądająca torba jest z croppa!:)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny look- stylowy i na luzie, ideał- poszłabym tak na imprezę!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete