Holographic romance



Pamiętacie holograficzne spodnie z kolecji boli, ULTRA ss 2013? Nareszcie udało mi się je pokazać wam w pełnej krasie. Nadal uważam, że są jedną z moich najukochańszych rzeczy w szafie. One są trochę jak Edward Cullen w słońcu *sparkle, sparkle* dokładnie tak!


Do you still remember my holographic pants from ULTRA ss 2012 collection by polish designer, bola? I can finally show you these pants in all their glory. They kinda look like Edward Cullen in the sunlight *sparkle, sparkle* .

Instagram, amslalaland!










holographic pants - bola // top - Girl Division // heels - persunmall.com // sunglasses - Choies.com

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

17 comments:

  1. efektowne spodnie. dobrze rozegrana stylizacja

    ReplyDelete
  2. efektowne spodnie. dobrze rozegrana stylizacja.

    ReplyDelete
  3. Jakoś nie jestem przekonana do tych spodni. Nie najlepiej leżą...

    ReplyDelete
  4. oczy mnie bolą od patrzenia na nie, ale i tak są świetne!:) takie spodnie to jeden ze skarbów w szafie - zawsze zrobią wrażenie!:)

    ReplyDelete
  5. genialne spodnie! Ja tam uwielbiam trend na hologramowe ubrania i dodatki :)

    ReplyDelete
  6. Hologramy na butach są mega, ale na spodniach... robią wrażenie

    ReplyDelete
  7. ojj tak są mistrzowskie :)

    ReplyDelete
  8. pretty shots, nice look <3

    visit mine whenever you had a chance :D

    stay fab,
    Miss Aa

    ReplyDelete
  9. hah jakie porównanie ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Anonymous24/7/13 10:45

    świetne są te spodnie ;) widać wszystkie kolory tęczy; czarny t-shirt jest tu najlepszym wyborem ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. mega te spodnie ,ale ja ywlądałabym jak słoń :D

    ReplyDelete
  12. Bardzo efektowne spodnie. Mnie bardzo podoba się także makijaż.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  13. Spodnie są super. Do takich trzeba mało rzucajace się w oczy buciki. Jak na przyklad http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-53782-Sandaly-GINO-ROSSI-DN565L-TWO-CLCL-9931-0.html :)

    ReplyDelete
  14. Super stylizacja! Wreszcie coś, co się wyróżnia!. Spodnie zwracają uwagę i o to chodzi. Super :)

    ReplyDelete
  15. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYCH SPODNIACH! UWIELBIAM HOLORGRAMY.

    ReplyDelete
  16. Rewelacja! Miałam podobne z h&m ale nie odbijaly światła tak intensywnie jak Twoje... Inna rzecz ze je sprzedałam ;)

    ReplyDelete