Magic spells






Hex, vexed, perplexed. Trochę to brzmi jak zaklęcia. Polecam Neon Indian. Kiedy zobaczyłam ich występ na którymś tam lat kilka wstecz Off Festivalu od razu byłam jak OMG. Nie mam pojęcia co ostatnio jest modne, ale mniemam, że czerwona sukienka jest zawsze, jak to mawiają feszyn mędrcy HOT? Albo i nie. Lecz przynajmniej ładnie się błyszczy. I tu uczepię się Pana Fisza masz taki komfort, jesteś disko wszystko, co masz, lubi błysnąć. Dobra, nieśmieszne! Tak szczerze to na pierwszym zdjęciu się szczerzę, ponieważ zainspirowała mnie Eva Green w Dark Shadows i uznałam, że się uśmiechnę mając na sobie cekiny koloru podobnego.

P.S. Wczoraj rozpoczęłam INSTAGRAMową przygodę, wiecie jak mnie znaleźć, amslalaland!











dress - IMOMOI.COM // shoes - persunmall.com // bracelet - House // earrings - Romwe.com //

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

15 comments:

  1. So stunning! I love that dress and your earrings.

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Boska cekinówka, świetnie w niej wyglądasz!

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz jak milion dolarów! ;) oderwać oczu nie mogę.

    ReplyDelete
  4. Jaka cudowna ! Wyglądasz fenomenalnie <3

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. HA TRZY O! prawie HA 2 O, tylko, że jednak 3 O :P

      Delete
    2. wlasnie nie wiem... czy mnie wcielo z wrazenia, czy po prostu zzarlo komenta :P pewnie to pierwsze

      Delete
  6. świetnie zrobione zdjęcia: zazdroszczę fotografa!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Anonymous17/7/13 21:38

    Świetna figura, cudowna sukienka, zarąbiste nogi :D. Notka brzmi mi jakoś tak, że aż się uśmiechnęłam czytając ^^ ! No i musiałam skomentować :P.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Dżizys jak mi miło, dzięki, cnie i cieszę się jak malutki szczeniaczek! Mi podsunęłaś pomysł aż, sobie ją poczytam kilka razy może też mnie uśmiechnie hm :-)

      Delete
  8. Wyglądasz przepięknie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  9. Orany jaka Ty piękna! Sukienka obłęd :)
    ja już też pomału jestem bliska do założenia insta (brakuje mi tylko obsługującego go telefonu, alewiesz jak jest, bo miałaś pewnie ten sam problem co i ja - głupi BB;D

    ReplyDelete