Lover of the white


Nuda, podobnie jak u innych, owocuje u mnie wykonywaniem różnych czynności. Ostatnio najczęściej wybieram ROBIENIE UBRAŃ. Że sobie szyję, doszywam, przerabiam i tym podobne inne. Tak oto, zupełnie niespodziewanie, skompletowałam ten biały zestaw.

Instagram, amslalaland!

P.S. zapraszam na ALLEGRO, może znajdziecie coś dla siebie.












top - made by myself// skirt - vintage + DIY // bag - Ania Kuczyńska // jacket - HOUSE

Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

21 comments:

  1. Twój styl jest tak niesamowicie spójny i za to Cię podziwiam!

    ReplyDelete
  2. cudownie wyglądasz! jestem pod wrażeniem ;) <3

    ReplyDelete
  3. fajnie, że spędzasz wolny czas kreatywnie, bardzo dobrze ci to wychodzi :)

    ReplyDelete
  4. White is one of my favorite colors, it looks innocent still sexy.

    / Avy
    http://MyMotherFuckedMickJagger.blogspot.com




    ReplyDelete
  5. świetnie!:D zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie!:D

    ReplyDelete
  6. podziwiam Cię za każdym razem gdy tu wchodzę, jesteś niesamowita :)

    ReplyDelete
  7. Ładnie Ci to wyszło, kiedyś uszyłam sobie bardzo podobną spódnicę, z tym, że czerwoną :)

    ReplyDelete
  8. fajnie przerobiłaś spódnicę a w połączeniu ze skórą wygląda super

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. zdolna jesteś: spódnica jest genialna :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Spódnica idealna do Twojej figury! Uwydatnia co trzeba ;)

    ReplyDelete
  11. ahh... jak ja kocham te Twoje połączenia :)

    ReplyDelete
  12. Hey,
    this outfit is beautiful - love it! :)
    Kisses
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    ReplyDelete
  13. wyglądasz pięknie, a ta spódnica jest genialna;)

    ReplyDelete
  14. śliczne nogi i oczy :) Pieknie wyglądasz

    ReplyDelete
  15. Super stylizacja:)

    Zapraszamy do siebie
    http://warszawskie-sloiki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetne te stylizacje, ale skoro to co robisz to już tak dobrze Ci wychodzi to może spróbujesz czegoś nowego i np. pokażesz coś z delikatnym akcentem jakiegoś koloru? Ciekawe jak wyglądałabyś z jakimś dodatkiem cieni na powiekach :) Masz fantastyczną urodę :)

    ReplyDelete
  17. jesteś fantastyczna i mega oryginalna!

    ReplyDelete
  18. Pięknie! Masz cudowną urodę i wydaje mi się, że w takich stylizacjach Ci najlepiej. Zazdroszczę figurki ;)

    Pozdrawiam i (ewentualnie) zapraszam do siebie. ;)

    ReplyDelete