Colorblind


Plisy już dawno wróciły do łask nie tylko jako element szkolnego umundurowania. U mnie dziś w wydaniu ecru, okraszone szczerym złotem - luksus i bogactwo, ehe. Ta właśnie spódniczka od Zuzany Krynickiej jest kolejnym porządnym dowodem na to, że młodzi, polscy projektanci naprawdę spisują się na medal. Świetna jakość i niemal spersonalizowane wykonanie; podając swoje wymiary otrzymałam cudo stworzone wyłącznie dla mnie!









top - GAP// heels - F&F // necklace - vintage// skirt - ZUZANA KRYNICKA


Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

20 comments:

  1. Świetny Look :d
    Zapraszam do siebie http://kingsize48.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. I adore your blog and this look. <3

    oliveneedspopeye.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Aniołek :) przepięknie Ci w bieli:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous12/9/13 18:05

    robisz sobie straszną krzywdę tą kreską.

    ReplyDelete
  5. super klimat zdjęć! dawno nie widziałem tak dobrego bloga ;)

    krenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. wspaniała stylizacja <3 i ten klimat!
    pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. Co tu dużo mówić...jesteś niesamowita! :)

    ReplyDelete
  8. cos innego... bardzo mi sie podoba.

    Kasia

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam plisy, ja swoją plisowaną sukienkę odziedziczyłam po babci :) Wyglądasz jak z bajki!

    ReplyDelete
  10. świetna ta spódniczka i bluzka :)

    bLUEoRCHIDcLOTHES

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle zjawiskowo.

    ReplyDelete
  12. świetny look:D piękny kolor ust:D

    ReplyDelete