HERZLICH WILLKOMMEN




Wierzę, że kojarzycie tegoroczną jesteń według Balmain. Metalicznie połyskujące materiały, mocno zaznaczone ramiona przywodzące na myśl charakterystyczny styl Klausa Nomi, niekoniecznie obcisłe spodnie podkreślające biodra. Do tego wyraźnie podkreślona talia i otrzymujemy idealną sylwetkę klepsydry! Ja co prawda niekoniecznie się do tego zastosowałam, ale nie chodzi przecież o to by w życie codziennie dosłownie przenosić stylizacje wybiegowe, lecz delikatnie czerpać z nich inspiracje. Jest srebrzyście, trochę oversize'owo, wygodnie i tak jak lubię - niebanalnie.

W sobotę 28.09 będę przygotowywać jesienne stylizacje na pokaz mody w Galerii Kaskada w Szczecinie. Wszystkich z tamtejszych stron zapraszam do obejrzenia pokazu na żywo. Więcej informacji znajdziecie na fanpage'u Galerii Kaskada. Do zobaczenia!
Zapraszam na mój INSTAGRAM!













pants - HERZLICH WILLKOMMEN // bag - Ania Kuczyńska //jacket - vintage //


Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

10 comments:

  1. spodnie robią świetną sylwetkę! torba też genialna!

    ReplyDelete
  2. Dla mnie jak zawsze totalna klasa! super

    ReplyDelete
  3. Zestaw według mnie jest idealny dla Ciebie i świetny w odbiorze. Uwielbiam takie stylizacje. Jesteś w tym co robisz genialna.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  4. idealne wyczucie stylu! ;)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Anonymous26/9/13 21:49

    oh god
    od kilku dni żadne Twoje zdjęcia mi się nie chcą wyświetlać :( widzę bloga, widzę notkę, a zdjęcia ładują się przez długi czas po czym i tak nie są załadowane nawet w 1/5 :( inne blogspoty chodzą mi normalnie, czuję irytację :(

    ReplyDelete