Fairy-tale dress

Która z nas nie miała marzeń o powłóczystej sukni rodniem z baśni? Sophie Kula słynie ze zwariowanych, przesyconych kolorami projektów. Mało kto jednak wie, o istnieniu tego właśnie dzieła.

I know that probably anyone of us had a dreams about long dress straight from fairy-tale. Sophie Kula is young polish designer who is well-known for her original and colorful designs. Let me tell you a secret: hardly anyone knows about the existence of this particular dress.






dress - Sophie Kula


Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

17 comments:

  1. Ta sukienka jest taka dziwna, taka inna-pasuje do Ciebie idealnie!

    ReplyDelete
  2. wszystko wygląda to razem wprost bajkowo ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Wow, to jest dopiero coś! Na jaki bal się wybierasz? ;)

    ReplyDelete
  4. nieźle, ciekawa suknia:)
    wpadnij czasem do mnie:) www.high-heeled-view.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. sukienka ma piękny wzór i krój. Świetnie podkreśla Twoją cerę. Podoba mi się też fryzura. Jest bajkowo - może nie do końca moja bajka, ale na pewno nieco z innego świata jest ta suknia

    ReplyDelete
  6. przepiękna sukienka! wyglądasz niesamowicie <3

    ReplyDelete
  7. It really does look like out of a fairytale, wonderful :)

    Spark&Bark

    xx

    ReplyDelete
  8. tak brzydka ,że aż mi się podoba ta kiecka :D

    ReplyDelete
  9. Loving this look,Absolutely gorgeous you are!!!here is my loved blog,i think maybe you are love too:

    Country Girl Costumes supplier

    Keep in touch,best wish for you.

    ReplyDelete
  10. Świetnie!
    Zapraszam :)
    _______________________________
    antolka95.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Cudowny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. suknie + betonowy płot
    dla mnie nie
    ______________________
    http://www.ddoubles.tk/
    http://www.ddoubles.tk/

    ReplyDelete