Silver haze

Zapomniałam napomknać, że ubiegły post przedstawiał mój pierwszy zestaw z FW. Dzisiaj przed Wami drugi strój prosto z Łodzi czyli odzienie sobotnie. Nienawidzę pisać o tym co mam na sobie, więc po prostu oceńcie/obejrzyjcie. Póki co przygotowuję własne relacje, lecz jeśli ktoś jeszcze nie miał styczności z recenzjami pokazów to polecam jak zawsze najlepszego i niezawodnego Tobiasza z Freestyle Voguing!

Aha, bardzo poważnie kocham te srebrne fatałaszki, kojarzą mi się ze sreberkami z czekolady milki, a to niezwykle smaczne skojarzenie!

I totally forgot to tell you the last post was showing my first day Fashion Week outfit. Here's the set from Saturday, straight from Łódź, Fashion Philosophy Fashion Week Poland.

P.S. Me, I'm absolutely in love with silver clothes, they remind me about silver paper from milka chocolate and it's completely delicious association!














skirt - choies.com // shoes - vintage // jacket - vintage // leather half-gloves- choies.com //
top - banggod.com



Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

21 comments:

  1. Aww, you´re so beautiful darling! : )

    ReplyDelete
  2. Też lubię srebro :) Ostatnio kupilam sobie bluze w tych barwach: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/paris-trip

    ReplyDelete
  3. Stylizacja z takimi butami zawsze jest bardzo ryzykowna ze względu na skojarzenia niektórych osób, zwłaszcza męskiej części populacji. Uważam, że świetnie sobie z tym poradziłaś zestawiając je w powyższy zestaw. Jest bardzo stylowo i nowocześnie. Dla mnie bomba!!! Serdecznie Cię pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  4. jak to VINTAGE ja sie pytam:( takich butów potrzebuję!!!

    ReplyDelete
  5. wow rewelacja, jestem zachwycona <3

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się z Twoich butach, są po prostu genialne i chyba lepiej się ich zestawić nie dało :)

    ReplyDelete
  7. siemka dziecinooo!
    na foteczkach wyglądasz na mniej martwą , niż w Łodzi, hihu!
    ale rękawiczki to mi umknęły, zamówiłam sobie identolo z allegro w II eLO, ale nigdy do mnie nie dotarły, swoim zwyczajem nawet tego nie wyjasnialam.
    Btw, masz chyba jakąś nową technikę robienia kresek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyś sama jest identolo!
      haha to jest innowacyjna technika geometryczna oparta na bazie figury - figurą tą jest trójkąt prostokątny, technika oczywiście wymyślona przeze mnie, dlatego.. LOL MILION!

      Delete
  8. This outfit looks amazing on you! I love the jacket :) xx

    ReplyDelete
  9. na pewno wiele osób było pod tak samym dużym wrażeniem jak ja!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jestem zakochana w tych butach!

    ReplyDelete
  11. Wow ! Great , great great ! I love totally as thigh high boots fan ! ♥

    ReplyDelete
  12. recenzje Tobiasza przeczytałam jednym tchem, a zajęło mi to dobre 2 godziny. Jest bezkonkurencyjny, bez dwóch zdań!
    szkoda, że nie mogłam zostać w Łodzi dłużej. Wyglądałaś olśniewająco

    ReplyDelete
  13. spódnica i buty są mistrzowskie! podobają mi się też torba i rękawiczki, bo świetnie komponują się z całością.

    ReplyDelete