Tartan time // Europejskie Stolice Mody - ZALANDO













jumper - HOUSE // skirt - 3SUISS // jacket - ZALANDO // necklace - Onecklace.com


Postanowiłam spróbować swoich sił w konkursie Europejskie Stolice Mody organizowanym przez ZALANDO. Tak oto stworzyłam kolaż składający się z 5 wybranych przeze mnie ubrań dostępnych na zalando.pl inspirowany... ANTWERPIĄ! To belgijskie miasto słynie z szyku, awangardy, a jego mieszkańcy nie boją się kreatywnych i odważnych rozwiązań stylizacyjnych.
Co więcej, to właśnie Royal Academy of Fine Arts w Antwerpii ukończyła wielbiona przeze mnie Ann Demeulemeester.

20 comments:

  1. Super sexy, your legs are perfect, as far as I can see them.

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I really like this punk outfit! Looks so complete with that jacket! love it!

    SHE WALKS Blog

    ReplyDelete
  3. jak zawsze bezbłędna stylówka. Chciałabym na feszyn łik, może się uda :)

    ReplyDelete
  4. kratka jest świetnym motywem do zabawy, u Ciebie podobają mi się te kozaki:) bardzo jesiennie, ale tak przyjemnie i miło (oby jak najdłużej pogoda też taka była:))

    ReplyDelete
  5. pięknie! skąd te buty? są rewelacyjne <3

    ReplyDelete
  6. idealne polaczenie.

    ReplyDelete
  7. Super zestaw, buty dodaja pazura ;)

    ReplyDelete
  8. Genialna stylizacja, buty są obłędne :)
    Pozdrawiam Serdeczne
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Taką kratę kupuję w całości, genialnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  10. Świetny blog, trafiłam tu zupełnie przypadkiem szperając na blogu Modenfer, ale bardzo się z tego powodu cieszę i na pewno zostanę na dłużej :)

    ___________________________
    http://ettelienne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jakie piękne buty, nieziemskie! Gdzie dostałaś takie cuda? :o

    ReplyDelete
  12. ciekawy zestaw! fajowa marynarka:D ja wybrałam Londyn;) Trzymam kciuki!
    www.high-heeled-view.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. super buty:)

    Zapraszam

    http://patkatea.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    ReplyDelete