WZÓR NA MIŁOŚĆ



Chemia ogólna. Wzór na miłość. Wiecie czym jest fenyloetyloamina? To te słynne motylki w brzuchu w czasie fazy zakochania, tylko bardziej fachowo ujęte. Piszę o tym, ponieważ naszyjnik, który dziś mam na sobie jest inspirowany wzorem chemicznym tego właśnie związku. Zapewniam, że noszeniu takiej biżuterii towarzyszą objawy podobne do motylkowych. Euforia, wszechobecna radość i błysk w oku. Totalna magia.

P.S. Pieśń dnia dziś wyjątkowo adekwatna do literek i wspomnianego wzoru. Wzorowo zatem słuchamy, śpiewamy!

















necklace - Słyszę Jak Pachniesz // skirt - choies.com // leather half-gloves - choies.com // bag - ESPRIT// shoes- choies.com // turtleneck- Mexx //


Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

28 comments:

  1. jaka genialna spódniczka!!!
    jutro idę takiej szukać w sklepach , bo nie mam co na balecik ubrać :D

    ReplyDelete
  2. spódnica jest rewelacyjna:D

    ReplyDelete
  3. oj, wzorowo! naszyjnik prosty, a genialny... a spódnica leży idealnie, ma tak świetny kształt! bardzo mi się podoba całość!

    ReplyDelete
  4. mam identyczny płaszcz xx

    ReplyDelete
  5. w fajny sposób okresliłaś miłość :) jestem jak najbarzdiej za wyrażaniem siebie poprzez strój! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Your fashion is the real magic to me ... it is perpetually twinkling in my eyes.)

    ReplyDelete
  7. świetnie!sliczna neoprenowa spodniczka :)

    ReplyDelete
  8. Genialny makijaż,
    I świetna spódnica! Zazdroszczę Ci jej ! :)
    Masz ładnego bloga, miło się go przegląda :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Twoje czerwone usta bardzo przykuwają uwagę . Genialne!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jestem zakochana w tej spódnicy!

    ReplyDelete
  11. Wow, super! Podsunęłaś mi pomysł na prezent dla koleżanki :) A chemia na studiach wydaje mi się być taaaaka nieromantyczna...

    ReplyDelete
  12. piękne zdjęcia i świetna stylizacja, bardzo podoba mi się spódniczka:)

    ReplyDelete
  13. doskonale wyglądasz! chciałabym taką spódnicę ;)

    ReplyDelete
  14. Naprawdę ciekawy blog, miło się go czytało i oglądało. Zapraszam na mojego http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/ dopiero zaczynam bloggowanie, więc wszelkie rady mile widziane. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. Spódniczka jest obłędna, niezwykle oryginalna. Bardzo mi się też podobają rękawiczki. Wyglądasz zjawiskowo :)

    ReplyDelete
  16. Mogłabyś zrobić post o tym jak dbasz o swoje włosy i jakich kosmetyków uzywasz do pielęgnowania ich ? Proszę

    ReplyDelete
    Replies
    1. okejo, w przyszlym tygodniu się zrobi! :)

      Delete
  17. Super makijaż i futro! I spódniczka też fajna. Zachwyciłam się, serio. (A mogę zapytać o szminkę, jaka to firma i odcień?)

    ReplyDelete
  18. Mam pytanie,czy golf kupiłaś w sklepie internetowym?Jakim i w jakiej cenie?Z góry dziękuję za odpowiedź:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Golf kupiłam w Mexxie w sklepie stacjonarnym, lecz już ekhm rok temu.. sprawa przedawniona mam wrażenie. A cena jeśli dobrze pamiętam zbyt wygórowana nie była, kwesta siedmiu dyszek :)

      Delete
  19. Jaka piękna konstrukcja spódnicy! Chyba przypatrzę się jej dokładniej i sama podobną (lekko zmodyfikowaną) stworzę!
    Jest przepiękna!
    I strasznie spodobał mi się naszyjnik - wzór na miłość ;) Słyszę Jak Pachniesz ma w ogóle świetne pomysły!

    ReplyDelete
  20. Spódnica boska - fajnie wszystko ze sobą zestawiłaś! Plus piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    LiliS

    ReplyDelete
  21. Super to wszystko wygląda razem, plus ładnie tu wyglądasz bardzo.

    ReplyDelete