At my heels

Dla większości z Was to pewnie żaden wyczyn, lecz mnie po raz pierwszy od kilku lat udało się kupić zimową kurtkę, w której chodzeniu nie będzie towarzyszył żal i smutek. Jest superciepła oraz jak to się fachowo mawia "nadaje sylwetce idealną formę klepsydry" - w sensie, że nie robi z ciebie bezkształtnego bałwanka. Zresztą NIEWAŻNE, bo dziś skupiłam się na skórzanych spodniach i krótkim topie. Nie jest to standardowy zimowy zestaw, ale who cares.

Przy okazji zapraszam na mój fanpage, gdzie do wygrania naszyjnik 01. MIŁOŚĆ od Słyszę Jak Pachniesz.

For most of you it's probably nothing special, but to me, it's the first time in several years, I managed to buy a winter jacket which suits me perfectly. Besides it's unbelievably warm, if it said by a pro "it gives our silhouette an ideal form" - in the sense that it does not make you look like a shapeless snowman. Anyway, it doesn't matter, because today I focused on leather pants and little black short top. It's not a typical winter set, but who cares!


INSTAGRAM










jacket- River Island // pants - TOPSHOP // shoes - ZARA // top - River Island // bag - persunmall.com // necklace - TOPSHOP //





Zdjęcia: Krzysztof Wizner. Zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

14 comments:

  1. też mam trudności ze znalezieniem idealnej kurtki na zimę - na jesień już nie :)'
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Rzeczywiście kurtka idealna do Twojej figury. Cały zestaw jak zwykle udany a zdjęcia wspaniałe. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz! chciałabym takie spodnie ;)

    ReplyDelete
  4. skórzane spodnie zawsze na propsie :) a kurtka wydaje się być ciepła, więc chyba wszystko spoko;) czekam na foty z bardziej wyeksponowaną kurtką. Łańcuch mistrz

    ReplyDelete
  5. Wow jak zawsze czarujesz kochana!! petarda!!
    pozdrawiam, OLA:*

    ReplyDelete
  6. ojej....jak zwykle rozwalasz system!

    ReplyDelete
  7. Rewelacja! Zgadzam się z Tobą, że kupno fajnej zimowej kurtki to wcale nie takie proste zadanie. Także gratuluję sukcesu ;)

    ReplyDelete
  8. z jakich matrialow kurtka? faktycznie taka ciepla? ja nadal poszukuje kurtki idealnej "twarzowej" i cieplutkiej! :D

    ReplyDelete
  9. Ojj... Ja też zawsze mam ogromny problem z zakupem kurtki, ale jak i Tobie w tym sezonie mi się jakoś poszczęściło. Świetne zdjęcia i stylizacja. A i jeszcze jedno... Masz przepiękne włosy! <3
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. Kurtka jest kapitalna, ja zawsze mam problem by znaleźć model dla siebie i rok w rok chodzę w pelerynach :D Modne, wygodne, ale nie zawsze ciepłe ;) I fajne spodnie :)

    ReplyDelete
  11. Piękna :) Gdyby te spodnie były dopasowane, byłoby idealnie dla mnie.

    ReplyDelete