Cookie Monster

Mamy w Mysłowicach mnóstwo pięknych miejsc, których nigdy wcześniej nie miałam okazji obfocić. Dzisiaj jako tło wybraliśmy 'dziedziniec' (to brzmi tak dumnie!) stuletniej kamienicy, do którego idealnie wpasowałam się moją, co tu kryć, opływającą bogactwem stylówką. Kocham właściwie każdy element z tego zestawu. Takim samym natężeniem miłości obdzieliłam spódnicę od Riri, futro z Ciasteczkowego Potwora i metaliczną, lśniącą niczym świeżo wypolerowane 5 groszy, złotą torbę.

We've got a lot of places here in Myslowice I didn't know exist. Today we've decided to choose as a background centenary house. My blue-black-gold set suits perfectly to that place. I love each element of my styling; Rihanna for RI skirt, golden bag and Cookie Monster fur! It's not an obvious combination but in the end everything looks good together.














skirt - Rihanna for River Island // coat - TOPSHOP // shoes - ZARA // top - River Island // bag - ZARA // necklace - TOPSHOP // jacket - LOUS via Furia Clothing





Zdjęcia: Krzysztof Wizner. Zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

25 comments:

  1. ten dekolt plus naszyjnik - miazga:)))

    ReplyDelete
  2. Mi tutaj tylko torba nie pasuje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie zawsze coś nie pasuje! Ale dzięki torbie jest właśnie casualowo, a nie totalnie wieczorowo :)

      Delete
  3. pięknie <3 płaszcz jest extra!

    ReplyDelete
  4. no zazdroszczę tej kieccki, mi żal trochę kasy na tą Rihanową kolekcję,ale może poczeka na mnie do przecen :D

    ReplyDelete
  5. genialna sukienka i płaszczyk! Ja rozglądam się za podobnym w czarnym kolorze :)

    Style Junkie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli jesteś z Wawy to podobny do tego, czarny, również był w TOPSHOPIE jeszcze dwa dni temu :)

      Delete
  6. buty i futerko z moich marzen <3

    ReplyDelete
  7. fajny płaszczyk :))
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. mega mi sie podoba! Oryginalnie! :)

    ReplyDelete
  9. bardzobardzo ładnie oraz bogato amsaa
    tj. mi niekoniecznie podchodzi połączenie złoto+electric blue, bo mi się jakoś kojarzy z modną łazienką z '95 (w sensie że żółty i niebieski), ale poza tym supa

    i ekhmm 'zgadzam się z przedmówcą', że dekolt+łańcuch MIAZGA

    buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. HEHEHE-HELENO! :D Przez Ciebie wyobrażam sobie siebie w którymś z tych filmów Wyjscie Awaryjne czy Kogel Mogel choć to lata '80, ale przeze mnie oglądane w '90, zepsułaś mnie!

      Delete
  10. Ah! Normalnie wprawiłam się w zachwyt. Przepiękna stylizacja. Odważna i mega przyciągająca spojrzenie. Wyglądasz bardziej niż zjawiskowo. Mój ulubiony zestaw! :)

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. zachwycasz co do futra nie jestem przekonana ale to co pod nim jest doskonale ... chociaz czekaj czekaj im dluzej sie przygladam tym coraz bardziej rozumiem obecnosc niebieskiego ciasteczkowego futerka. Jestes "mistrzu" dosyc nietypowych polaczen jak dla mnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa dzięki dzięki dziecinko! Po dotknięciu futerka sama byś się nim zachwyciła, foty niestety nie oddają jego całkowitego uroku, ale zapewniam, że jest CUDOWNE :P

      Delete
  12. Cudna stylówka ! Ta spódnica jest bajeczna.

    ReplyDelete
  13. Oj, kochana w tej stylizacji wyglądasz olśniewająco ( spódnica i torba boskka)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Futerko!:)) Ładnie:) I ładnie tez wygladaloby z http://www.eobuwie.com.pl/product-pol-56801-Botki-GINO-ROSSI-DTF442-C51-3V00-9900-0.html:)

    ReplyDelete
  15. Wyglądasz ZJAWISKOWO.
    Futerko wpasowało się do krat w oknach :D.
    Natala.

    ReplyDelete
  16. Good post, adding it to my blog now, thanks. >
    jeux concours

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny zestaw, szczególnie spódniczka mnie zachwyciła!

    ReplyDelete
  18. Futerko, płaszcz czy jak się to zwie fajne i spódnica też mega. Tylko dresowe spodnie mnie nie urzekły z tymi szpilkami.
    http://blogowskaz.org/sligina/

    ReplyDelete