Disappear Always

A tu przykład jak łatwo z koronkową, wieczorową suknią wkroczyć do świata codziennego. Mieszanka tkanin, trzy kolory i prześwity, które dzięki warstwom zostały sprytnie zakamuflowane tworząc spójny, ciepły zestawik.

Przy okazji zapraszam na mój fanpage, gdzie do wygrania naszyjnik 01. MIŁOŚĆ od Słyszę Jak Pachniesz.

This is how easy is to enter casual world wearing lace evening dress. My favourite rule of three colors, textiles combination and finally we have really warm and kinda chic set!


INSTAGRAM














jacket- H&M // dress - DAGNEZ // shoes - vintage // top - vintage // scarf - ZALANDO // clutch - TOPSHOP //





Zdjęcia zostały wykonane aparatem SONY NEX-5R

16 comments:

  1. to przenikające światło daje super efekt! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. takie rzeczy to tylko Ty potrafisz <3

    ReplyDelete
  3. Absolute beautiful photos! Love your skirt! x

    heldtogetherbypins.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jak zawsze cudownie! Spódnicą jestem zachwycona, genialne połączenie warstw i faktur <3

    ReplyDelete
  5. Jestem zachwycona twoją stylizacją i urodą kochana - Super !!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jesteś najlepsza! Uwielbiam Twój styl, coś cudownego :)

    http://gosiabaszak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. świetny klimat zdjęć <3

    ReplyDelete
  8. kurtka jest świetna i bardzo podoba mi się kształt twoich ust ;) ale spódnicy w tym zestawie nie kupuję. pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Lipstick is amazing, love the color! :)

    ReplyDelete
  10. Lipstick is amazing, love the color! :)

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia magiczne - to po pierwsze. Styl masz specyficzny, trochę nie mój, ale całość bardzo estetyczna i zapada w pamięć.

    ReplyDelete