Wielkie Zakupy! Siemens Fresh Look

Pewnie niektórzy z Was kojarzą konkurs Siemens Fresh Look. Niemal dwa tygodnie temu, jako jedna z czterech finalistek miałam ogromną przyjemność wydania 3 tysięcy złotych na wielkie zakupy w Złotych Tarasach. Nawet nie wyobrażacie sobie jak bardzo kłopotliwe może stać się wydanie takiej dość sporej kasy. Zwłaszcza dla kogoś kto właściwie nie chadza po sklepach już od kilku lat (mowa o mnie, ekhm). Nie w tym sęk żem totalnie leniwa, ne ne ne kochani, choć zakupy robię w necie - fakt, to najbardziej odpowiadają mi ciuchy od projektantów lub vintage'owe perełki niż klonowanie się w sieciówkowych przymierzalniach. Na szczęście dzielnie sobie poradziłam! Pozwalając mi na odnalezienie kupy porządnych ubrań, sieciówki okazały się być mega-urocze. W zakupach towarzyszyła nam Karolina Malinowska oraz Maciej Zień, atmosfera była absolutnie supa, co zresztą oddają załączone fotografie.

I jeszcze jedno.. WESOŁYCH ŚWIĄT! :-)

INSTAGRAM








17 comments:

  1. Ale zakupki wow <3

    www.dede-moda.com

    ReplyDelete
  2. Kochana! Skąd masz tą torebkę?
    Wspaniałe zdjęcia, czekam, aż pokażesz co kupiłaś;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. chętnie poszłabym na takie zakupy :D
    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  4. o tak to nie było takie łatwe ;)))
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. aaach ostatnio byłam w jednej galerii, aż kręciło mi się w głowie od tego całego 'bogactwa'... mam dość na kolejne pół roku :P

    ReplyDelete
  6. Gratulacje! Co bym dała za tyle kasy do wydania :)
    Wesołych świąt! :)
    Gosia Baszak-Blog o modzie

    ReplyDelete
  7. wyglądałaś prześwietnie! mam nadzieję, że zakupy sie udały :)

    ReplyDelete
  8. W końcu ktoś pomyślał i były tylko 4 finalistki, a nie 16, jak wtedy kiedy ja brałam udział. Zakupy w takim małym gronie są pewnie zdecydowanie przyjemniejsze. I super, że wygrałaś. Absolutnie Ci się należało.

    ReplyDelete
  9. ur so cute xx

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    ReplyDelete
  10. wow!
    jaka świetna akcja!
    zazdroszczę!
    genialna zabawa!

    pozdrawiam. ;*

    ReplyDelete
  11. ♥ Hej ♥ Świetny blog ♥ Piękny nagłówek ♥ OBSERWUJĘ! ♥

    ♥ www.la-petite-world.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  12. świetna notka i jeszcze lepsza grafika bloga naprawdę jest czego pozazdrościć :D
    Zapraszam siebie http://goodaay.blogspot.com/ przydał by się komentarz od kogoś z większym stażem
    +obserwujemy?

    ReplyDelete
  13. Jestem od was duzo mlodsza ale tez chcem zalozyc bloga jak to zrobic?a i marze o takich zakupach swietna torba -BOSKA
    Oh od dzisiaj zbieram kase na zakupy
    *super blog

    ReplyDelete
  14. Gratulacje! Sama brałam udział w Twojej edycji i byłam brana pod uwagę do wygranej, ale powiem szczerze że jak zobaczyłam kto jest na okładce (w sensie, ze Ty ;P) to stwierdziłam, że Jury podjęło słuszną decyzję :) Ale zakupów max zazdroszczę (damn it!). Czekam na kolejne posty w których pokażesz co tam nakupowałaś :)

    ReplyDelete
  15. Ale świetna przygoda, gratuluję wygranej! :) Oj, ja bym wiedziała co zrobić z tą kwotą ;)

    ReplyDelete