Do or Die Birthday Girl!



Jako, że jestem dziś urodzinową dziewczynką i prócz tego, że życzę sobie Jareda Leto, postanowiłam sprawić sobie prezent i połączyć ehkm.. NAJGORĘTSZE według mnie trendy czyli metaliki oraz puszyste, futerkowe detale. Ośmielę się nawet stwierdzić, że róż w takim wydaniu jest całkiem uroczy.

Because of the fact I'm a birthday girl today (just like Rihanna - she was born the same day and year as I did, what a coincidence:D ) I decided to give myself a present and combine the hottest trends according me: metallics with fluffy & fur details. Well, I even dare to say pink is kinda cute!



INSTAGRAM
















skirt - frontrowshop.com // heels - zalando.pl // turtle neck - vintage + DIY // fluffy bag - vintage + DIY

26 comments:

  1. Genialne zestawienie! Na prawdę bardzo mi się podoba ! Już po zapowiedzi, nie mogłem się doczekać! :)

    ReplyDelete
  2. cudownaa!! uwielbiam ogladac Twoje zdjecia i czytac Twoje notki, nie ma w nich nic sztucznego i na siłę, a to się ceni:)

    ReplyDelete
  3. Hej, tak ładnie wyglądasz, że musiałam wrzucić jedno z tych zdjęć na tumblra http://princessepirate.tumblr.com/post/77289557199/mon-dieu-tres-jolie-source

    Najlepszego! ★

    ReplyDelete
  4. Stylizacja świetna i twój makijaz niesamowicie do niej pasuje :)

    ReplyDelete
  5. Cudownie wygladasz, a torebka masz genialna!

    ReplyDelete
  6. zdrowia, szczęścia i pomyślnosci ! Ale dziś słodko u Ciebie!

    ReplyDelete
  7. KO-CHAM-CIĘ !! <3

    Tim Burton by się w Tobie zakochał na maxa i wykreował na mega gwiazdę Hollywood :D

    ReplyDelete
  8. wow, such fantastic photos!

    sarah x / bruise collector

    ReplyDelete
  9. Awesome outfit and super cool pics
    Good job! :)

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/02/white-walls.html

    ReplyDelete
  10. aaa! Magda jaram się na maxa! Jesteś fantastyczna1

    ReplyDelete
  11. Hah, też właśnie słucham 30stm :D Jareda Ci życzyć nie będę (bo jest mój!), ale oprócz tego wszystkiego najlepszego :))

    ReplyDelete
  12. Wygladasz absolutnie zjawiskowo!! :)

    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ciekawa stylizacja, ja bym skróciła tą spódniczke przed kolana

    zapraszam do mnie u mnie coś o lejku dla kobiet które mogą sikac na stojąco:http://iamemilia.blogspot.com/2014/02/lejek.html

    ReplyDelete
  14. pięknie wyglądasz!! ; ]

    ReplyDelete
  15. Stunning outfit love these muted colours

    www.feelingvague.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Spóźnione, ale najszczersze STO LAT, przecudowna nasza Ty!!!! Zestaw urodzinowy jak zwykle perfekcyjny, a uśmiech piękny <3 !

    ReplyDelete
  17. jesteś niesamowita, ten róż w połączeniu z make-upem jest mega uroczy <3

    ReplyDelete
  18. jesteś przepiękna.

    ReplyDelete
  19. Aż wstrzymałem oddech! Wyglądasz zjawiskowo!!!

    ReplyDelete
  20. Śliczne te futerko : 3

    catsandwe.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Strasznie mi się podoba połączenie czerwonej szminki z pastelowym różem ubrań ♥

    http://iampatrysja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. teraz bedzie za mna chodzic ta piosenka the cure.

    ReplyDelete