Doing My Time





Nie wiem jak ubrać się na spacer z psem, bo niestety nie mam psa. Ale gdybym miała, to nosiłabym się może tak, a jego nosiłabym na rękach. I to nie ma być zabawne, to jest poważny blog modowy.

I have no idea how to dress up for a walk with a dog, because unfortunately I do not have a dog. But if I had, I would dress myself like that and I would have carried him on my hands. And it's not meant to be funny, it is a serious fashion blog.

INSTAGRAM











boots - dressvenus // bag - River Island // sunnies - Ray Ban // half-gloves - choies // coat - vintage

15 comments:

  1. fajna stylizacja

    zapraszam http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Brak słów, aż ciężko uwierzyć, że mozna być tak pięknym, fotogenicznym i do tego mieć tak nadzwyczajne wyczucie stylu, minimalizmu i klasę <3 jesteś po prostu idealna :)) i z przyjemnością ogląda się wszystkie twoje zdjęcia i wyczekuje na każdy następny post. Dobrze, że istnieją blogerki o tak wysokim poziomie stylu i wyczucia i te, które mają bloga tylko dla współprac. Choć nie przeczę, byłoby cudownie gdyby było więcej takich blogerek jak Ty :D proszę, nie zmieniaj w sobie nic, jesteś idealna! Jezu, wiem, że strasznie nasłodziłam ale to było konieczne :D miłego dnia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aleś jest kochana! dzięki wielkie za tak miłe słowa dziewczynko, naprawdę doceniam i mam nadzieję, że zawsze będziesz z ochotką niemałą do mnie zaglądać :) ściskam mocno i miłego dnia Tobie też życzę! buźbuź

      Delete
  3. Biało-czarna stylizacja w Twoim wykonaniu Magdo bardzo mi się podoba. Torebka /bo chyba to torebka/ bardzo oryginalna. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    ReplyDelete
  4. Piękne połączenie faktur i świetna torebka - idealny psi klimat <3

    ReplyDelete
  5. Cudowne rękawiczki! Świetny post :D Bardzo poważny !

    ReplyDelete
  6. Madziulka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mega jak zawsze

    ReplyDelete
  7. Genialna stylizacja :)

    ReplyDelete
  8. Awesome outfit and super cool pics
    :D Great work

    http://heyhadrien.blogspot.com/2014/01/should-i-post-or-should-i-go.html

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz fenomenalnie wiem że to bardzo poważny post ale ja się uśmiałam
    http://indiesan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. hahah aleś to fajnie wymyśliła! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetny masz ten płaszcz! :)

    ReplyDelete
  12. Jakiż cudny psiak! Hahaha :)
    A tak poważnie, to uwielbiam Twoje buty, płaszcz i rękawiczki, całość wygląda bardzo stylowo.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete