See If I Care






Wykupuję wszystkie czerwone super-ciekawe ubrania, więc zapowiadam czerwoną rewolucję! Inspiracja zaczerpnięta prost od uwielbianego Helmuta Langa - Jesień 2014 się kłania. Moje magiczne kabaretkowe rajstopy to połączenie dwóch par, jakem blogerka modowa sypiąca poradami, polecam sposób taki na chłodniejsze dni. Polecam również koncerty Toma Odella i pozdrawiam wszystkich kochanych ludzików, których miałam okazję spotkać w Palladium.

I try to redeem all of the super interesting red clothes in my zone, so here comes the red revolution! Inspiration straight from my beloved Helmut Lang, Fall 2014 . If it come to magic tights... It is a combination of two pairs, I would love to recommend such a way for colder days - fashion blogger great advices, I know :D

INSTAGRAM










tunic - vintage // necklace - DIY // boots - choies // coat - vintage // tights - vintage

21 comments:

  1. Czerwień jest wprost stworzona dla Ciebie, czarny czupurku :P pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. czupurku! <3 haha jak dawno nie słyszałam tego słowa, pozdrawiam bejbi :)

      Delete
  2. nie ma nic bardziej elektryzującego niż połączenie czerwieni i czerni. moc!

    ReplyDelete
  3. niesamowicie wyglądasz w czerwieni. Równie świetnie co w czerni i bieli <3

    ReplyDelete
  4. fajny ten sweter i sukienka sweretowata ale ja bym nie łoćzyła dwa razy tych kolorów , bym poszalała i ubrała dwa inne kolory

    zapraszam od mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale cudowna czerwień! :)

    ReplyDelete
  6. ślicznie pozujesz i podoba mi się, że twoja stylizacja jest takim akcentem kolorystycznych na tym szarym tle :)!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Madzia, Ty we wszystkim wyglądasz szałowo!

    ReplyDelete
  8. Super, ze następuje taka rewolucja bo w czerwieni też Ci do twarzy :) Nosiłam kabaretki z dużymi oczkami na zwykłe rajstopy w liceum. Do czerni i glanów rzecz jasna. Eh, to były czasy... :)

    ReplyDelete
  9. Cudowna czerwień, muszę trochę zwiększyć jej ilość w swojej szafie ;) A patent z rajstopami przetestuję!

    ReplyDelete
  10. Ładny! Fellow Polish blogger, they seem hard to find! I'm in Poland too.
    followed you.
    I'm over at stephanieslook.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ale fajnie, moje pierwsze skojarzenie to Audrey z Twin Peaks

    ReplyDelete
  12. O matko padłam! jeden Twoich najlepszych zestawów <3

    ReplyDelete
  13. Inspirująca stylizacja. Uwielbiam czerwień i jednokolorowe looki. Nie lubię tylko złota, ale to kwestia gustu. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete