Water Nymph

I used to have hair like that (the lenght) for almost 10 years. Although I'm feeling much better with my short light blonde haircut, when an opportunity appeared I couldn't say 'no' to trying out the beautiful UNIWIGS hair piece. The wig is just amazing, you can easily transform into a water nymph for a party or just wear it daily if you only wish. Hair is easy to wash, brush and styling - so it gives you loads of alternative ways of wearing it.

I've got something special for all of my readers! 10% off at the checkout with the code: LB10 - so pick your own new hairstyle and rule the world :D


You can get the wig HERE


Niektórzy pewnie pamiętają mnie w długich czarnych włosach, miałam takie przez około 10 lat(?). Choć wolę moją blond fryzurę milion razy bardziej, to kiedy nadarzyła się okazja wypróbowania tego koloru od UNIWIGS, nie mogłam się nie skusić. Włosy są bardzo gęste, idealne na imprezy czy nawet na co dzień (dla tych którzy lubią tego typu zabawy:). Możecie je czesać, myć oraz stylizować, więc nie jest to jednorazowa przygoda.

Mam dla was kod na 10% zniżkę: LB10 - jeśli macie ochotę na szybką metamorfozę, zapraszam do skorzystania.






2 comments:

  1. W tych a'la fioletowych włosach też wyglądałaś fajnie.
    W bladzie wyglądasz bardziej dostojnie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/


    ReplyDelete
  2. Wyglądają bardzo naturalnie <3

    Zapraszam: Mój blog


    ReplyDelete