Chunky knit jumper + MIU MIU boots

This chunky knit jumper is a real gem! Even before I posted it on my blog I had people on the street asking me where is it from... Although I'd prefer to be the only one who owns it :) I'm gonna share it's source with you! I can't wait until it gets really cold because I want to wear it so badly (it's incredibly cozy, wool and a bit of acrylic but it doesn't feel synthetic at all). I've discovered it at VIPme website, the chunky jumper comes in different colors as well - in case you're not convinced about taupe. The MIU MIU boots you may know know from my previous posts, I love them so much you'll probably see them here even more often. In the end, BLYSZAK horn black sunglasses as a cherry on top! Perfect autumn outfit. Did you know that it's the same shape as Ryan Phillipe's glasses in Cruel Intentions - almost 20 years ago? :D

P.S If you decide to get your own jumper from VIPme, I've got a discount coupon for you,$5 off on orders over $50: Majewska239

Ten wełniany sweter zrobił furorę długo zanim zamieściłam go na blogu. Miałam kilka zapytań idąc ulicą o to gdzie go zdobyłam, więc pomyslałam, że podzielę się tym i tutaj. Jest milutki, ciepły i lekki (mix wełny i akrylu). Nie mogę doczekać się, gdy zrobi się naprawdę zimno, póki co miałam jedną okazję i sprawdza się doskonale w roli kurtki. Zamówiłam go na stronie VIPme - dostępny jest także w innych kolorach, w razie gdybyście nie byli przekonani do szarości. MIU MIU buty na pewno znacie z poprzednich postów, ale uwielbiam je tak mocno, że będą pojawiać się tutaj pewnie jeszcze częściej. Nie mogłabym nie wspomnieć o moich nowych okularach od BLYSZAK eyewear - wiecie, że zostały one stworzone na wzór tych ze Szkoły Uwodzenia? Ryan Phillippe w roli Sebastiana, przypodobał sobie ten kształt już prawie 20 lat temu. Taka mała ciekawostka :D

P.S. Jeśli chcielibyście zamówić coś ze strony VIPme, mam dla Was kupon zniżkowy, $5 mniej przy zamówieniach powyżej $50: Majewska239










jumper - VIPme, boots - MIU MIU, sunglasses - BLYSZAK, skirt - River Island

8 comments: