Hunter Wellies and shiny trousers


Ten zestaw zamierzałam pokazać Wam od dłuższego czasu, jednak polowanie na idealnie dopasowane do kaloszy spodnie zajęło mi wieki. Mimo, że w Londynie nieustannie pada, są to moje pierwsze Huntery. Skusiłam się na niską wersję, z racji tego, że dla mnie są znacznie bardziej praktyczne niż te długie. Wyglądają zgrabnie i elegancko, coś na kształt gumowych "chelsea boots", także nawet deszczowy outfit nabiera z nimi hmm ogłady. Spodnie upolowałam na eBay'u - moja nowa pasja i sposób wydawania pieniędzy :D

I was going to show you this set a long time ago, but hunting for the prefect trousers matching my new wellies was not the easiest job. Despite the fact it's raining in London frequently, these are the first Hunter wellies I've owned. I chose the lower version as they just work better for me than long ones. They look quite slim and elegant, slightly like rubber chelsea boots in fact- so even a rainy outfit will look smarter when you add these. The trousers are an eBay treasure - a new passion and new way of spending money :D












HUNTER wellies - ButSklep.pl, coat - Dresslily, trousers - River Island, t-shirt - Hugo Boss

4 comments:

  1. Fenomenalnie! Uwielbiam Twój styl :)

    ReplyDelete
  2. Fantastycznie, warto było poczekać :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    ReplyDelete