Velvet coat

From now on I have to wear glasses, Ed's made me a pair as you can see and I totally love them, if you wave at me from the distance I'll wave you back this time :D! The wine red velvet look alike coat goes well with my new appearance too, it looks a little bit paler online but the color which arrived might be even nicer. Btw it's so nice to find a little quiet spot in the center of London just off Oxford Street...

Oto ja i moje pierwsze okulary. Od teraz, gdy pomachacie do mnie z daleka, na pewno odmacham :D! Welwetowy plaszcz online wydawal sie znaczniej jasniejszy, ale musze przyznac, ze kolor, ktory dotarl jest calkiem niezly. Tak poza tym, super jest znalezc pusty zakatek w centrum Londynu tuz przy Oxford street.







coat - DEZZAL, bag - Basic House, boots - TOPSHOP

8 comments:

  1. Świetna stylizacja! :)
    Przyznam szczerze, że kolor płaszczu bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  2. kolor płaszczu mega, choć przyznam, ze troche niefajnie jak wydaje ci sie, że zamówiłeś kolor wpadający w brzoskwinie, a przychodzi bordo.

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz genialnie! Płaszcz robi wrażenie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    ReplyDelete