Vintage Chanel shoes


Dzisiaj w nieco bardziej romantycznej odsłonie. Bluzki z szerokimi rękawami szukałam od dłuższego czasu, nie potrafiłam jednak znaleźć niczego, co spełniałoby moje oczekiwania. Tak oto, zupełnie przypadkiem skusiłam się na tę poniższą. Zamawiająć ją na stronie, nie spodziewałam się, że będzie prezentować się aż tak porządnie. Miłe zaskoczenie, zwłaszcza, że potrzebowałam czegoś tego rodzaju do moich vintage Chanel (wciąż nie mogę uwierzyć, że je mam!). Tym razem spodnie z wysokim stanem od Acne wygrały z Levisami 501. Porządny, delikatny denim i świetny krój. A wracając do Chanelek... cóż, miałam szczęście, że udało mi się je upolować w moim rozmiarze. Kapelusz to również łup z second-handu. Przeszukałam cały eBay by w rezultacie znaleźć go w sklepie tuż nieopodal.



Today in a slightly more romantic version. I've been following the trend for wide, bell sleeves for quite a long time but I couldn't find the perfect top for me. So I've randomly ordered this one. To be honest, I did not expect it looking so good when was ordering on the website so it's a great surprise (especially when I really needed something like that to pair with my Chanel shoes!). This time, Acne high waisted denim trousers won with Levi's 501 - a perfect fit for me plus the denim is incredibly soft. My straw hat is a treasure from second-hand, totally chic! Regarding Chanel sling back shoes... they're Chanel, what else can I add? Real, extremely comfortable vintage Chanel. 














trousers - ACNE, blouse - shein, bag - handmade from Vietnam, hat - second-hand, shoes - Chanel

5 comments:

  1. Beautiful pictures! And this look is amazing!

    ReplyDelete
  2. Te SZANELKI są cudowne! Oddaj choćby za jeden uśmiech :)

    ReplyDelete
  3. love ur top

    Regards,
    Mrs. Aa
    www.bymrsaa.com

    ReplyDelete
  4. idealnie <3 bluzka i spodnie są cudowne

    ReplyDelete